söndag, oktober 07, 2012

Höst i Lkpg !!!

Hej sötingar =)
Vad har ni haft för er denna Söndag?
Här hemma har det bakats och bakats och.........ja,bakats =)
I morgon är det nämligen firar dax här........mer om det i morgon ;)
Ja nu har det bakats så mycket så det känns som att det räcker för
ett tag framöver.
Åtminstonde tills jag är ledig nästa gång =)

Här om dagen så tog jag med mig kameran när jag skulle åka till jobbet
och stannade till i "Trädgårdsföreningen" här i stan för att fota lite.
Och himmel sååååå vackert det är ute nu....höll nästan
på att komma försent ;)

Men nu är det dax att börja förbereda inför kvällen med bad och mat
och sen kan vi sätta oss och ha en riktigt skön söndag kväll.
Tror minsann att det kan bli en riktigt stor skål med popcorn
till premiären av Solsidan.
Men som sagt först bad.....sen mat.










Kram Thess

4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Vilka fantastiska bilder!
Kul attdu gillade hyllan:)
Hmm, nu blev jag ju jäääääättenyfiken, fyller du år kanske?
Kan tänka mig att du bakat hur mycket gott som helst!
Vad gillade du första Solsidan då?
Då får jag väl bärga mig tills imorgon för att veta vad som ska firas då;)
Kram kram,
Anna

Ullis sa...

Å vilka fina kort,jätte härliga färger,de är jätte fint ute nu.
Ha de bra

Kram Ulli

Helenas enkla vardag sa...

Vilka supervackra bilder! Du visar hösten från sin bästa sida! Ni verkar vara många bloggerskor som bor i Linköping! Känner du några av dem?
Kram Helena

Gabriella sa...

Härliga, vackra höst!=)