tisdag, mars 26, 2013

Flowers......

Godkväll i stugorna !!!
Fatta att det var  s k ö n t  när vi cyklade till jobb och
dagis i morse!!!!!
Även att det bara var 1 ynka plusgrad så var det inte kallt!
Så nu....nu är den väll ändå på väg den efterlängtade
och högt älskade våren....

I dag på lunchen så hann jag i väg en sväng till
blomster affären så nu ska det nog gå att få till lite
påsk här hemma,men det får bli i morgon det.
När jag stod där i affären så stod jag även och
nöp iett par underbart rosa mårbacka pelargoner !!!!!
men njaa det får vänta till efter påsk =))
Nu ska här badas och nattas tokig gullunge,J åker iväg
och tränar och moi tänker slänga mig raklång i soffan
men Mr Ipad på magen och en härlig chai latte i handen.
Vilken kväll va?......kan bara bli bra =)))

TACK alla fina för att ni tittar in här och förgyller min dag.
Och ett varmt välkommen till alla nya som hittat hit !!
Ni är såå välkomna och hoppas att ni ska hitta något som inspirerar er =)
(ni får jätte gärna lämna ett avtryck så att jag hittar till er ;)))


Lite av blommorna
jag stylade med  till gårdagens repotage =)





Och kollegorna var nöjda över att jag hade bakat
och att det blev något kvar =)



Kram Thess

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ja idag har det varit härligt, har varit nere vid bryggan och stranden och promenerat, det var lovely!
Men du, reportage! Guuud så roligt :))
Grattis till det!

Ha en fin kväll, kram Catta

Casa of Mia sa...

Vilka underbara blommor och cupcakes! Idag var verkligen våren på besök, kram

Bromans Bravader sa...

ja men det låter ju som en fantastisk kväll må jag säga!
Vad roligt med reportaget igår, ser med spänning fram mot att få se det i "tryck".
Kram Jannike

Ekenäsliv sa...

Galet vackra bilder!!!
Klart kollegorna blev lyckliga som fick mumsa i sig såna läckerheter;-)
Hoppas du haft det riktigt gott ikväll!
Kram Anna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbara bilder....
Det måste bara bl något stort av dig som är så himla duktigt... det känns verkligen så och jag håller tummarna :)
Lyckost de som fick mumsa i sig av dina läckerheter :)
Stor kram
Jessica