onsdag, juni 12, 2013

Snart mera tid & Genrep ;))

Jo då jag finns här fortfarande men
det är ju det där med tiden just nu......
Och det verkar som att det är så lite
varstans här i blogglandia =))
I kväll är det kalas för Ella igen efter
jobbet men sen så är vi lediga i 2 dagar
hon och jag.
Och då mina vänner  S K A  det rensas
och röjas här hemma för just nu så ser det
faktiskt ut som om en mindre bomb släppts
precis här över......jag förstår inte hur det kan bli
såååå rörigt på sååå kort tid ???
Och kanske på fredag att vi slinker ner
på skolavslutning här nere på skolan.....bara för att se hur det känns liksom ;)))
Kalla det gärna genrep =)))

 
 
Kram Thess

4 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Skönt med lite ledigt. Jag går på semester i morgon. Lite tidigt men det ska bli skönt. Har firat skolavslutning idag, det var så vackert.
Kram och jag var säker på att du skulle skriva att ni skulle baka.
Helena

Casa of Mia sa...

Vacker bild, kram

Ekenäsliv sa...

Hej söta!!!
Har lite svårt att sova då tankarna fladdrar en del… Även om det är skönt att veta att de nu ska bort, så är det ingrepp och min tös ska sövas.. En orolig mamma helt enkelt..
Så jag skriver av mig lite, det som jg är bra på.
Vi var på lite shoppingtur efter läkarbesöket. först en tur till Topiary för inhandling av en stoooor ny Bukowskinalle! Sen hittade vi lite kläder på rean och ett par nya fina skor (kolla bloggen imorgn;-) jag vill oxå var 8 år ibland;-))
Å, den vackra urnan som jag med har, himmel vad den är fin!!! Har du också en avskuren petflaska i din? Det fick jag tips om när jag köpte den hos Louise Interiör=) Syrener, alltså så underbara de är!!!
Sjunger på sista versen nu bara..
Oj, måste nog sova lite, ska ju jobba imorgn. Men har semester på fredag för att gå på mina systerdöttrars skolavslutning. Men först ska min ha imorgon kväll!!
Sov så gott!!!
Kramar Anna

Gabriella sa...

Vilken härlig bild! Ser så vackert ut.