fredag, november 07, 2014

Då var det alltså gjort........

Japp nu är det verkligen gjort...
 
Brudklänningen är beställd
(och delbetald; )
 
Så nu finns det banne mig ingen återvändo.
 
Ja alltså vad gäller att välja klänning
Janne har jag valt för läääänge sedan ; ))))
 
Och bara att få prova den i en någorlunda rätt storlek
kommer ju att bli en halt annan känsla.

 
Alla dagens bilder är tagna
i från Pinterest.
 
För en klänning (tillverkad i Spanien)
för en spanjorska i stl 36
är inte riiiktigt min normala storlek om jag
säger så = )))) ha ha ha.

 
 
 
 
 
Så nu kan vi lägga den delen på hyllan ett tag.
 
Men nu på eftermiddagen när vi satt vid
köksbordet och fikade
började vi prata om allt annat som ska göras
fixas och hur vi vill att det ska se ut runt själva vigsel platsen.

 
 
Själva färg temat har jag haft helt klart för mig
från första början
( där får jag göra som jag vill ; )))
så nu gäller det att bara att hitta rätt blommor och
detaljer för att få till känslan som
för läääänge sedan är klar i min
något galna skalle ; ))

 
 
Men i kväll gäller fredagsmys
och i morgon barn kalas.
 
Vad ska ni göra i helgen ?


 
 
 
Kram Thess
 


1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Ååååå va härligt vännen!
Kan knappt bärga mig att få se den underbara klänningen!!! Men det förstår jag ju att vi inte får;-)
Roooosa, romantiskt och ljuvligt!
När ska det ske då? :) Jag har glömt vilket datum ni bestämt.
Ha en fin kväll och en mysig helg!
Kraaam Anna