fredag, december 26, 2014

Julafton hos Mamma.....

Ho ho ho
Har ni kvicknat till  ur
mat,godis och must koma ; ))))
 
Själv har jag suttit på rumpan
eller legat i horisontal läge HELA dagen ; )))
 
Ja två dagar med julfirande är precis vad jag mäktar med ; ))
 
 
Julafton firades hemma hos min mamma på dagen
och en sväng till svärmor på vägen hem för att titta på Kalle Anka.
 
 
 
 
Så i morgon är det dags för lite arbete igen...
...om det nu finns något kvar i butiken att sälja vill säga....hi hi hi
Skulle tro att vi har en hel del påfyllning
att ta tag i när vi kommer i morgon ; ))
 
 
 
 
 
 
Men sedan på Söndag är det dags för lite kalas här hemma igen
då Ella fyller 7 år på måndag !!!!
 
Så efter jobbet i morgon får det nog bli
lite bakning för min del.
 
 
 
 
 
 
Själv hade jag ju tänkt att få göra en riktigt
fin och tjejig tårta men lilla fröken
vill absolut ha en kladdkaka med grädde och Dajm...
 
....så så får det väll bli ; )))
 
 
 
 
Nä nu ska jag väll ta och slänga mig i soffan ....IGEN
och kanske smyga ner fingrarna i godis burken    ; )))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram Thess
 
 


3 kommentarer:

Nilla Q sa...

Fina bilder! kladdkaka med dajm låter inte alls fel:)

God fortsättning!

kram Pernilla

Helenas enkla vardag sa...

Klart Ella ska få bestämma själv vad som ska vara på hennes födelsedag. Jaa visst räcker det med två dagar, sedan får man liksom nog av allt ätande och vilande. Här ska det bli en långpromenad i solen och det lilla pudret som lyser vitt ute.
Kram Helena

jannice lindell sa...

Å,så fint!=)