fredag, november 11, 2011

Jul & Utflykt

Godkväll, hoppas eran fredag varit bra so long.
Här hemma har jag sprungit runt med kameran hela förmidda`n.
Det gäller att passa på när man är ledig och det är någolunda dagsljus.
Fick till några julinspirationsbilder,hoppas det ska inspirera någon..
Efter lunch åkte vi bort till skogen och gick en sväng,så skönt med lite skogsluft i lungorna,det behöver jag som är inomhus alldeles för mycket.
  Vi tog med oss fika korgen med nygjorda cakepops,kameran och tomteluva?
Sen gick morsan bananas ha ha,men vi fick ge upp alldeles för tidigt för vi höll på att frysa ihjäl.
Sen har jag sutit framaför den här burken och instalerat photoscape så om ni tycker att bilderna ser lite konstiga ut så beror det på att jag har provat lite väl mycket kanske =).
Plockade med en massa mossa och lingonris oxå,så jag hoppas hinna göra lite kransar i morgon.






Ha en skön kväll alla rara för nu är det fredagsmys


                                        Kram Thess

4 kommentarer:

Mia sa...

Det va så lite så =0)
Vet själv hur det är, man blir nästan så man skulle kunna slita av sig håret haha.
Otroligt fina bilder!
Kram Mia

Madde sa...

Du är bra söt, du :) Hoppas att vi ses snart! Puss Madde

Titta in hos Thess sa...

Åå vad du är söt min kära svägerska,vi ses väll om 2veckor när D fyller år. Kram Thess

Madde sa...

Ja, klart vi gör! :)