söndag, november 20, 2011

Söndag med Pyssel & Bak

Jaaa,jag looovar det är sista nya headern innan jul.
Idag har det bakats och pysslats här hemma.
Vi har gått i pyjamas och myskläder hela dagen,har inte ens varit ute..
det har ändå regnat och varit kolsvart ute ända sen i morse.
och vet ni...jag har inte det minsta dåligt samvete =)
I morgon tänkte jag komma med ett julklapps tips och någonting att tänka på
 i dessa julklapps tider....
Och nej.... vi har inte hört något om lägenheten ännu,men tisdag morgon ska allt vara klart.
SNÄLLA håll tummarna för oss!!!
Hoppas ni haft en skön helg allihopa.










Kram Thess

5 kommentarer:

Helena - ullvi32 sa...

Ser ut som en riktigt mysig dag, jättefin den sista bilden :)
Ha en fin vecka!
Kram Helena

Lilla Majken sa...

Jag håller tummarna!!

Kram Therese

Vintage House sa...

hej
SÅ mysiga bilder:)
kul att du gillade reportaget...
håller tummarna...
krma
sandrd

Jenny sa...

Hej Thess!
Det låter som ni haft en härlig söndag!

Gillar din nya "juliga" header:)

Håller tummarna hårt nu!

Kraam Jenny

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej Tess och tack för din gulliga hälsning hemma hos mig, nu hittade ju jag hit till dig och din superfina blogg! =) Har kikat runt en stund och njuter av dina underbara foton, massor med inspiration.

Jag blir följare så jag hittar hit fler gånger! =)

Önskar dig en fin vecka.

Kram Emma - Emmas vita drömmar