fredag, februari 24, 2012

Äntligen Fredag !!!

Sorry om jag varit lite frånvarande
men Ellas baciller har flyttat över till både mig och J.
Jag känner mig "ganska" ok men J har varit hemma idag.
Men nu tar vi Fredag kväll så återkommer jag i morgon.
Vad tycker ni om lillsessans namn Estelle?
Jag tycker det var kul att dom faktiskt gick helt sin egen väg och valde
de namn som DOM ville ge sitt barn,framför allt att farmor oxå fick med sitt namn,
väldigt "mordernt" =)
Ha en skön kväll mina sköningar =)



Kram Thess

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på er! Jag tycker att Estelle är jättefint passar en modern prinsessa perfekt : ) kram Sofia

Jennys gömma sa...

Estelle är fint, det var roligt att de valde ett ganska så ovanligt namn till sessan. Hoppas ni piggnar på er snabbt! kram Jenny

Bromans Bravader sa...

Hoppas du kryar på dig snabbt vännen!
Jag tycker Estelle är ett jättefint namn. Om Oskar hade blivit en flicka är det inte helt omöjligt att han hetat det... det var på tapeten!
Men jag blev lite förvånad måste jag tillstå.
Kram