torsdag, februari 02, 2012

Det går framåt !!

God kväll vänner små!!
Hur har ni det i vinter kylan ?
Satan vad kallt det är....brrrrr,jag brukar verkligen inte frysa
men jag är helt stelfrusen.
Här packas det upp kartonger så att silkespappret flyger =)
Men det är maaaassssoooooor kvar!!!!!
Men nu är vi i alla fall helt och hållet på plats och kan konsentrera oss
helt och fullt på den här lägenheten.(men det tog till 20.30 i går kväll innan allt var ute och tömt i från den förra)
I dag har vi även hunnit med en sväng till IKEA och handlat lite mattor,tallrikshylla.hyllplan, konsoller
och självklart.....ljus =)
Nu så....har jag fått min välbehövliga bloggpause =)
så nu är det dax att ta ett varv med snabeldraken och svabba lite golv.
Hoppas att ni får en härlig onsd....torsdagkväll menar jag herregud vart har den här veckan tagit vägen???




Kram Thess

5 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Oj va fint!! :)
Jag gillar din blogg så mycket så jag lägger den bland min blogglista, hoppas de är ok?!

Kram till dig!
/Jenny

Mamma till 4 sa...

Åhhh så fint det ser ut, och vilka fönster *giiiillar*!!!!!!
Ser framemot att se myyycket mera =)
Kramen ♥

Madde sa...

Vi måste få komma & titta hur det blev sen när ni är klara eftersom att vi vet hur det såg ut innan ;) hihi! PUSS/Madde

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej Thess!

Men guuud vilken härlig lägenhet!!
Heeelt underbara fönster!

Där kommer ni att trivas mycket bra, det ser jag det!

Kramis!

, sa...

Men, vilken takhöjd!!!
Att man kan ha det så fint i en lägenhet, vilket sovrum!
Så fint ni verkar få det!

Kram Anna Lena