onsdag, mars 21, 2012

En härligt skitig unge !!!

God kväll sötingar =)
Så ja, nu är man på benen och jobbar för fullt igen,jätte skönt!!!!
men jag börlade med lite mjukstart och jobbade två dagar och nu är jag ledig torsdag
och fredag.
Och fint väder ser det ju ut att bli oxå =)
Så i morgon tror jag bestämt att det blir till att ta med sig fikakorgen,filt,
 bra inredningsmagasin och solisarna till lekparken och spendera dagen där
och på fredag åker vi nog till stugan en sväng och njuter av allt
som växt sedan förra gången.

Och vilken underbar syn som mötte mig när jag kom och skulle hämta Ella på dagis
En unge som var såååå skitig så det liknade ingenting =)
Grus i hela ansiktet,klänning utanpå fleece byxorna,bara fleecejacka och mössan
på trekvart.
Men gud så söt och väldigt vårigt när dom inte behöver ha jacka på sig.
Det är nog som min mamma alltid har sagt
"Skitiga barn är lyckliga barn"
Och jag tror det ligger någonting i det =)
Och nu är det min tur för tvagning....även om jag inte är fullt lika skitig som ungen här under.
Önskar er en härligt skön Onsdag kväll.


Bilden tagen ute i trapphuset.
En något renare unge.om en lite blek efter en vecka inne.

                                                             
                                                          Kram Thess

5 kommentarer:

Jennys gömma sa...

Härliga bilder på din lortgris! ;) Skönt att ni är på benen igen, onsdagskram Jenny

Bromans Bravader sa...

Härligt med lortiga ungar!!!
Och härligt med fint väder. Är själv lite sur. Vi åker till Åre imorgon och enligt prognosen ska det bli 5-6 grader varmt och regn där hela helgen. Fy! Och kanonväder här hemma såklart! Blä!
Kram

Ekenäsliv sa...

En sån liten sötnöt till tös!!! Lortiga eller inte, de är världens bästa eller hur:))
Leilas, ja jag skulle kunna löpa amok på den sidan och tokshoppa hem huuuur mycket som helst!! Något ska jag nog unna mig snart;)
Skönt oxå att ni mår bättre!
Kram Anna

Vardaxlyx sa...

Vilken sötis =)
<3 Jag vill oxå önska sötaste dig en kanon fin torsdag <3
KRAM i massor!!!!

House number 11 sa...

Sötaste lortgrisen!
Jag tror som du och din mamma, skitiga barn är lyckliga barn!
Kram Jenny