fredag, mars 09, 2012

Fredagsmys !!

Godkväll i stugorna !
Hade ju tänkt att detta inlägg skulle kommit mycket tidigare men
så är det,helt plötsligt var liksom klockan 17.00 och J kom hem
från jobbet.
Men jag hade ju lovat ett par bilder,och har man lovat så har man =)
Så här har ni mina fina "bakböcker" jag fick och dessutom en bild
på självaste bloggerskan och det mina vänner hör inte till vanligheten =)
Hoppas nu att ni får en riktigt skön Fredag kväll med mycket mys....




                                                                       Kram Thess

2 kommentarer:

Sofi sa...

Å vilka härliga böcker och fin bloggerska! Har kikat runt här hos dig och konstaterar att jag verkligen gillar din blogg!:)
Ha en trevlig kväll!
Kram Sofi

Mamma till 4 sa...

Va fin du är, snacka om att du har glimten i ögat =)
Önskar dig en finfin lördag.
Kramen ♥