torsdag, augusti 08, 2013

Tänk vad man hinner !!!!

Jaa men det här med fritids
det går ju som en dans hör ni ;)))
I dag var det bara
- puss och kram,ses i kväll då.
-Ja hej då mamma.
 
Och sen var det liksom inte mycket
mer med den saken liksom ;)
 
Så jag har hunnit prata med en kompis
i telefonen,ätit frukost och nu har
jag en kaka i ugnen.
Tänk att man kan få såå mycket gjort
bara man är själv ;)))
 
Och på tal om kaka i ugnen.....
I morgon är det som ni säkert förstår
Grand finale när det kommer till fredags fika !!!!!
Här har bakats i omgångar i en veckas tid
förstår ni.
Och i morgon är det alltså dags för det sista
fredags fikat.
 
Och som tur är så har Ella studiedag på fritids
så J är hemma med henne.
Så dom får helt enkelt komma ner till jobbet
med allt....för det går INTE att ta på cykeln =)))
 
Ja herre gud...jag inte fatta att det är min sista
dag i morgon...att jag aldrig mera ska
jobba där,aldrig mer sitta i köket och prata och skratta.
Att inte få träffa mina underbara kompisar varje dag.
 
Men jag har son tur är bara 40 m från mitt nya jobb.....
ifall det skulle knipa;))
 
Nej nu är kakan klar och jag ska ner till stan
och fixa naglarna innan jobbet.
 
Tänk vad mycket man hinner ;)))
 
 
I dag lite bilder från en aldrig slut blommande koloni...
 
 
 
Kram Thess
 
 




6 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Ja du det var inte dåligt;-)
'Jag håller på o städar jag, medans tösen har en kompis här o leker. Känns alltid bättre när hon har en kompis när jag håller på med mitt:-)
Lycka till imorgon!! Tänk va spännande med nya jobbet!!!!!!!!!!!!!!
Kraaaaam Anna

Välkommen Hem! sa...

Lycka till med fikat imorgon- kommer säkert att uppskattas av alla! FOTA!!!
Spännande med nytt jobb, vad ska du ta dig till nu då?...
Lycka till där!
KRAM! Judita

Anonym sa...

Låter härligt när det går som en dans med fritids :) och egentid är då aldrig fel, det behöver alla då o då :) önskar dig lycka till med nya jobbet, låter så kul och spännande ! Kram. Camilla

anettan sa...

Flitiga du, vad för kaka blev det? Ha en bra dag. Kram Anette

Bakom dörr nr. 11 sa...

Va skönt att det gick bra på fritids, man vill ju att dom små ska ha det bra. Lycka till på nya jobbet.
Kram Pia

Gabriella sa...

Ljuvliga bilder! Så skönt att det fortsätter funka bra på fritids för er Ella. Härligt med en massa bakande, blir ju sugen på att själv baka nu:) Spännande med sista dagen på jobbet, och kanske blandade känslor också. Hoppas det går bra!:)
Kram