fredag, augusti 30, 2013

Uppdaterat Fredags mys !!!!

Jaa jag vet att varit dålig
på att uppdatera senaste tiden men jag känner
att det har tagit längre tid att vänja sig vid nytt jobb
och att ha Ella i skolan än vad jag trodde =))
 
Men vi trivs såå bra både Ella och jag !!!!!
 
Förskylningen börjar ge med sig och det var nog tur
att jag var ledig i Onsdags när det bröt ut.
 

 
 
Den gamla vågen köpte jag på återvinningen i somras !!
 
Men nu är det fredag kväll och myset är i full gång !!!!
Här hemma blev det hämt mat och Ella står
och hoppar jämn fota och undrar hela tiden vad klockan är
och om "Fångarna på Fortet" inte börjar snart ;)))
 
Vågar väll påstå att jag inte är fullt lika entusiastisk ;))
 
 
Hoppas att ni får en riktigt fin fredags kväll alla fina.
 
(Bjuder på lite bilder från köket )


 
 
 
Kram Thess
 

11 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Aj då! Jag trodde inte det var ikväll. Ja ja då vet jag vad vi gör snart! Skönt med hämtmat ibland. ha en skön helg.
kram Helena

Anna Wahlstam sa...

Sötis, så otroligt fint o fräsch i köket! Vilka bilder!!!
Skönt att förkylningen börjar ge upp!
Samma sak här du, tösen gillar fortet men inte vi;) men nu är hon naggad så hon orkar med tidningen imorgon :)
Ha de gott i helgen nu!!
Kramar Anna

Hemma på Sjuan sa...

Åh vad många fina saker i ditt kök! Fin våg, kul att göra såna fynd!
Krya på dig, kram Suss

Välkommen Hem! sa...

Gillar så din "Lantlivs-feeling" i ditt kök! Mysigt och hemtrevligt, fint och fräscht!
Själv står jag o gör pannacotta och är så trött så ögonen går i kors! Men det blir inget läggdags för mig än på ett tag. Imorgon är det inventering och jag ska sätta mig snart framför datorn och påbörja att göra listor på alla inredningsprodukter, sen blir det till att räkna imorgon. Efter det blir det två kalas. Fattar inte hur jag kommer orka men det visar sig nog imorgon...!
Kram och ha en skön fredag!
Judita

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Det tar på krafterna mer än vad man tror att börja nytt jobb...men va kul att du trivs..och Ella med !!!!

Kraaaaaaam

Charlie sa ... sa...

Härligt att myset är igång.....den ska laddas upp här med ;))

Njut, koppla av, ha det så härligt ihelgen!

KRAM

Unknown sa...

Du har det så himla härligt i ditt kök, så fint!

Ja, ibland tar det tid att komma in i nya vanor, kommer nog aldrig vänja mig vid att vara ifrån barnen och gå och jobba..

Önskar dig en riktigt härlig helg :)
Kram Catta

Mittgodastefinaste sa...

Vilken fin hyll-inspo! Den vågen hade fått följa med hem till min kökshylla också!

Ha en fortsatt fin helg!

Kram Jenny

Ninelin - we remember moments sa...

Ser nästan ut som en våg vi har här hemma :-) kram N

Gabriella sa...

Så fint på din kökshylla! Härliga detaljer:) Så skönt med hämtmat, bara koppla av och äta gott:)

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Det tar energi fast man inte tror det :)
Kul med nytt jobb och spännande för Ella med skolan!
Älskar ditt kök.
Imorgon bitti åker jag till Nice... Gaaahhhaaa :))
Kram kram
Jessica