onsdag, september 04, 2013

Härlig jobbdag & Fina kollegor !!!!

God kväll i stugorna !!!
 
Kväll igen och ännu en dag på jobbet.
Och vilken jobb dag sedan.....
Fick en STOR pall med varor från
IB Laursen som vi beställde på Formex mässan.
 
Massor med fina julpåsar som vi slår in i,
lyktor både på längden och tvären.
Små trä änglar och vackra trä ljusstakar....
Ja ni ser ju mönstret =)))
Mycket trä blir det denna jul !!!!
 
Dessutom har jag en fantastiskt gullig chef
som kom med ett fång vackra liljor till mig i dag....
Bara för att hon vet att jag tycker att dom är såå fina ;))
 
 
 
 
Och inte nog med det.....
På eftermiddagen kommer en annan kollega
med ett paket till mig ?????
Men varför det säger jag och ser förmodligen
ut som ett frågetecken ;))
 
Ja jag kunde liksom inte låta bli,det är
ju bara så du.....;))
 
 
Och jaa.....det kan man väll kanske säga hi hi =)
 
Tänk vilket jobb och vilka kollegor jag har....
Nästan så att jag borde skämmas som har det så bra ;))
 
Och nu till det allra bästa....badkaret,doftljus och
Denise Rudbergs nya Roman /Deckare
"Bara tre kan leka så"
Snuskigt bra !!!!!
 
Ha en riktigt skön kväll mina fina så hörs vi morgon.
 
 
 
Dessa små skönheter låg i en av
dom många kartongerna och fick så klart
följa med hem =)
 
 
Kram Thess


6 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Låter som en riktigt härlig dag..:-)

Må så gott
KRAM

Välkommen Hem! sa...

Härligt med så fina kollegor! Vilken tur att du har det så bra där på jobbet med dem!
Och en massa fina saker fick du, turloppa där!
Kram! Judita

Ekenäsliv sa...

Jaaaa, jag förstår dem. Du är ju bara så härlig! All denna energi och sprudlande glädje som du alltid sprider. O så dina bilder som alltid är knockout!
Puss på dig!

Limestone by the Sea - Victoria sa...

VA kul att du trivs så bra på nya jobbet, det verkar ju inte gå någon nöd på dig:) Vackra blommor och ljuslyktor, det är allt en flicka behöver:) kram på dig och missa inte fin tävling om nattlinne från Beachhouse hos mig. kram Victoria

♥ Fyra årstider sa...

Å jag är så glad för din skull vännen.

Kram Lotta

Unknown sa...

Hej!
Tittar in hos dig och tackar för fin inspiration!
Och vilket härligt jobb du verkar ha!

Ha det gott!

Kram
Lotta