torsdag, februari 13, 2014

Det närmar sig......

Och tänk att det är
Torsdag alla redan !!!!
 
Inte undra på att jag närmar mig
födelsedagen med storm steg.
 
Och det är ju en sådan där födelsedag
som det känns som att det inte är
så mycket brådska med
(om man talar med undertecknad ;))
 
 
 
 
 
För visst är det så att det är
dax att byta frontsiffra......
 
Jag som tycker att det är ganska
så snyggt med en 3:a först ;))
 
Liksom lite rund och bullig....
precis som jag ;)
Så varför byta liksom???
 
Men faktum kvarstår och jag kan inte
göra ett skit åt saken
så det är bara att gilla läget;)
 
 
 
 
 
Det gör mig inte ett dugg att bli äldre egentligen.
Kan tvärtom tycka det är ganska så
behagligt att bli äldre.
 
(vill för allt i världen inte vara 25 igen...där kan vi
snacka om att jag hade någon form av kris)
 
 
 
 
Så här hemma planeras det för lite kalas
för dom närmast sörjande ;)
 
Och sedan blir det förstås lite fest för fantastiska fyran ;)
 
Men på själva födelsedagen har jag inte
en susning om vad som händer.
 
Så fort jag liksom försöker mig på
lite luskande från min kära J så får jag bara ett
 
"Skit i det du" ;)))
till svar ..
 
Så vi får väll se....
Den förbaskade front siffran bli bytt hur som helst
antingen jag vill eller inte ;)))
 
Önskar er än förträffligt fin Torsdag !!!
 
Lite bilder från köket idag som synes.
 
 
 
 
 
Kram Thess
 

10 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Du ska veta att den där 4 som frontsiffra är också behaglig, bara att det går så fort så det snart är dags att byta igen. Vad spännande att se vad han hittat på!!
Kram Helena

hemma hos lilla mej sa...

Tycker att den där 4 känns helt okey.Spännande att se vad han hittar på .Kram Rita

Hemma på Sjuan sa...

Om det är nån tröst så tyckte jag 40 var bra ålder! Nu blir det 47 snart o värre för varje födelsedag och sätta en 5:a först känns jobbigt...
Fina bilder från ditt kök, kram Suss

Anonym sa...

Nej nej åldern är inget att bry sig om. Vill man leva så är det enda alternativet, att bli lite äldre. Varje tid i livet har sin nog tjusning....
Hoppas du får en fin dag och en härlig helg
Kram
AC

Ekenäsliv sa...

Tihi, nu är det DIN tur;-)
Du kommer få en uuuuuunderbar dag det är jag heeeelt säker på!!!!
Stort grattis lite i förväg, men jag kikar in igen så klart:))))
Kramar o en extra för i morgon:)

Queen of Kammebornia sa...

Det kommer att gå bra :) Jag är 43 och tycker bara att det blir bättre och bättre :) Varm kram!

Mittgodastefinaste sa...

Jag tycker att 4an är helt ok som frontsiffra, jag tycker bara att det blivit bättre! Jag är 41! Jag håller med om att det kändes lite stress och så där vid 25 av lite olika anledningar!

Hoppas att du blir firad riktigt ordentligt!

Kram Jenny

Home2tiny sa...

4 som frontsiffra är helt ok tycker jag, men byta den till en 5:a som min Mr C gör i år är inte lika kul. Ha en mysig helg. Kramisar Tina

Pieni Unelma sa...

so lovely pictures <3

Kirsi

jannice lindell sa...

vilken snygg vägghylla på första bilden. kommer den ifrån?=)