söndag, februari 09, 2014

Söndag......helt enkelt !!!

Söndags kvällen
närmare sig med storm steg
och ännu en helg 2014 kan läggas till
handlingarna.
 
En bra sådan måste jag nog säga.
Jobb halva dagen i går
sedan mys med familjen
resten av kvällen.
 
Mellon ???
 
Njaa så där va ??
 
 
 
Vaknade åt skogen försent i morse
(åtminstone försent för att frukosten inte skulle räknas som brunch om jag säger så ;))
 
Och sedan hände det liksom inte så himla
mycket mer.....
 
Har suttit....eller ja,halv legat
i soffan och tittat på OS klippt hela dagen !!!!
(är det meningen att man ska behöva jobba i morgon alltså;))
 
Jag bara ääääälskar konståkning !!!!!!!
Det är verkligen något alldeles
speciellt med det som jag bara inte får nog av.
 
 
 
Bio ´n då?
 
Nää det var ju redan full bokat på Frost så klart
så J tog med Ella och tittade på
Bamse och tjuvstaden i stället.
 
Och lilla mamma fick lite egen tid i soffan !!
Med andra ord alla glada och väldigt nöjda
denna Söndag!
 
 
 
Men än är den alltså inte slut.
Det ska minsann hinnas med både
lite färska räkor med rostat bröd
och ett avsnitt
Sons of anarchy innan det är
tack och god natt.
 
Hoppas att ni haft en alldeles förträffligt
härlig Söndag mina vänner.
 
 
 
 
 
Kram Thess


5 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Fina bilder du tagit. Skönt att alla är nöjda och glada. Jag har inte kollat en enda minut på OS och mellon kollade jag bara på alla låtar, sedan kollade vi på DTA istället.
Gott med räkor så här på Söndags kvällen.
Kram Helena

♥ Fyra årstider sa...

Min fina vän, imorgon visar jag saker jag fått av dig på bloggen.

Kram Lotta

hemma hos lilla mej sa...

Härliga bilder .Skönt med lite egen tid .Gott med räkor och lite mys en söndag .Kramar Rita

Sallys hus sa...

Åå god morgon!
Det där såg läckert ut! Vilka fina bilder du tagit.
Jag ahr inte sett nåt av os men konståkning ja det kan jag också gärna se. Det är ju nåt magiskt över det!
Kanske är det den där romantiska flickdrömmen man hade som liten att bli isprinsessa och vinna folkets jubel, prinsen och halva kungariket..;)
Hoppas du tog dig upp i morse nu då..;)
Kram Katarina

Dagdrömmar och verklighet sa...

Jätteroligt att se på OS! Men mellon kan nästan kvitta, inget bra alls tycker jag..

Vad skönt med liten egentid, det behövs ibland!

Så otroligt fin namngivningstårta du gjort! =)

Kram från Malin