fredag, april 11, 2014

Helg blommor & Bulle till Mamma......

En underbart härlig fredag kväll
har vi framför oss här hemma.
 
Ceasar sallad med gott levain bröd
och Let´s dance står på schemat.
 
Och dessutom så skiner solen
kvällen till ära i från en klar blå himmel.
 
 
 
 
 
 
 
Slutade tidigt i dag och tog
svängen förbi både torget
för lite fina helg blommor
och stenugns bageriet för lite gott bröd
 
(och en väldigt god bulle till mitt efterlängtade
fika alldeles för mig själv innan det var dags att
hämta hem lilla fisloppan=)))
 
 
 
Annars är denna lediga helg lite oklar...
Allt beror liksom på vädret.
Men det jag hoppas ju på att det är skapligt
så att det blir lite koloni fix ;))
 
Annars får det väll helt enkelt bli lite bakning
och kanske en tur och hälsa på lilla Pappa med sambo.
 
 
 
Hur som helst ska det bli skönt att bara
få vara ledig med dom två
jag tycker allra bäst om =))
 
Liiite mer påsk pynt kanske
kommer att plockas fram men bara liiiite ;))
Skiten ska ju ändå ner efter ett par dagar igen ;))))
 
 
 
 
Nähä nu är det tydligen dags för mig att hoppa i plurret
ropar dom här.
Och vilken tur jag hade .....då slapp jag ju att fixa maten ;)))
Tänk att det finns en rättvisa ändå.....he he he
 
Hoppas att ni får en riktigt skön fredag kväll.
 
 
 
 
 
Kram Thess


3 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej hej!
Å vilka underbara blommor och ja det låter verkligen rättvist..
Du i plurret o maten blir färdig under tiden..;)
Här kollas det också Let´s Dance..;)
Kraaaaaaaam Katarina

Hanna sa...

Så vackra blommor! Hoppas du haft en bra dag!

Bakom dörr nr. 11 sa...

Vilken underbar bukett blommor.

Hoppas du har en härlig lördagkväll.

Kram Pia