fredag, april 04, 2014

Vår fix på lediga dan......

Ledig fredag......
 
Ja ni hör ju själva hur härligt det låter =))
 
Och det har det varit.
Började med en lång PW i skogen
Följt av en nästan lika lång
och varm dusch.
Och frukosten  åt jag i soffan
samtidigt som jag tittade på
filmen
 
Mig äger ingen..
 
Jag förstår mycket väl varför Mikael Persbrandt
fick en guldbagge för den rollen.
En fantastisk film som varmt kan
rekommenderas.
 
 
 
Annars har det fixats
och städats här hemma idag.
Börjat plocka fram lite påsk pynt
men väljer att kalla det för
vår pynt än så länge ;))
 
 
 
 
 
 
Men nu är snart den här fredagen
till ända och i morgon är det
jobbet som gäller.
 
Och efter det så ska vi iväg på
lite "äventyr" ;))
 
Den som lever får se......eller höra ;))
 
 
 
 
Men nu blir det dusch och seden
landa med ändalyckten
i soffan framför Let´s dance.
 
Ha en underbart skön helg mina fina.
 
P.S  På Söndag lovar jag att avslöja
vad det där samtalet handlade om
som jag skrev för ett par veckor sedan ;))
 
 
 
 
 
Kram Thess
 


1 kommentar:

Helenas enkla vardag sa...

Så fint du har i ditt kök. Skönt med en pw. Undrar vad det är för spännande du ska göra idag då?
Kram helena