måndag, oktober 19, 2015

Bröllopsbilder del 2 !!!!

Ja men om vi skulle ta det här med
bröllopet lite från början ändå....
 
Att J friade i London på min 40-års dag
det vet väll dom flesta vid det här laget ; )
 
Men den 6:e juni var det alltså dags.
 
 
 
Till grejen hör att alla ....och då menar jag alla
förmodligen var övertygade om att jag skulle vara
som ett mindre närv vrak denna dag
(vill GÄRNA ha koll på läget om man säger så; ))
 
Men vet ni vad?.... jag var k o  l u g n...
Vaknade med ett leende på läpparna
vände mig om till J i sängen och bara sa...
 
"Nu kör vi älskling; )))"
 
Och innan han hann svara så var jag redan uppe och i full fart med att
äta frukost och ge mig iväg till frissan och sminkösen
för att bli bröllops fin = ))
 
 
 
Väl ute på herrgården möte vi upp vår fina fotograf
som var med under påklädning
och diverse bestyr.
 
Sedan var det alltså dags för mig och J att få se
varandra för "första gången"
 
 
 
Tycker att det är såå kul att hon verkligen fångat allt detta = )
 
Och efter detta slappnade till och med brudgummen av ; ))
Och vi fick en fantastisk rolig porträtt fotografering !!!
 
 
 
 
 
 

 
 
Så där ja....där hade vi en riktig bild bomb = ))
Och själva vigseln kommer att komma senare i veckan.
 
Nu ska jag återgå till Kockarnas kamp !!
 
 
 
Kram Thess
 


7 kommentarer:

Mittgodastefinaste sa...

Åh så fint!! Den bilden när du fixar med dotterns klänning och hon har ballongen är helt ljuvlig! Du borde göra en tavla till hennes rum av den!

Kram Jenny

Anonym sa...

Åh så fina ni var. Jag är jätteglad att du är tillbaka i "bloggvärlden"

Många grattiskramar från Gunnel

Mittgodastefinaste sa...

Tittar in och önskar en underbar J U L !

Kram Jenny

Anonym sa...

Hej Thess! Var har du tagit vägen?! Saknar dina fina blogginlägg!

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskastan och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskramen som hjälpt mig med mitt eget problem. Hans email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
1) kärleksspell
2) Förlorad kärlek
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) Bindande stavar
6) Breakup Spells
7) Förbanna en förälskad älskare.
8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
10) Lotteri
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

nbde2020 sa...

Född rolex kopia av sinnen som är djupt etablerade i den schweiziska klockbranschen, är NORQAIN en fortfarande ny replika klockor lyxstillverkare som vill erbjuda marknaden både den produkt och personlighet som grundarna tycker att de är efterfrågade av konsumenterna. En rolex kopior av varumärkets första "hjältklockor" är NORQAIN Freedom 60 Chrono referens N2200, som är ett modernt tag på en traditionell idrottskronograf. klockor kopior Det finns mycket att gilla här.

fake audemars piguet sa...

Med fake rolex den pandemin som tränar över oss alla antar jag att det bara passar att vi börjar fake Rolex den här rundan med lite av ett offentligt tillkännagivande. Även om det är viktigt att tvätta händerna, bör rolex replica vi inte försumma våra klockor. När allt kommer omkring, vi bär våra klockor i flera timmar och kanterna på ramen, utrymmet mellan Rolex replica flikarna gör perfekta gömställen för alla slags otäcka saker. För att ta reda på hur vi på ett korrekt sätt kan rolex kopia sanera våra klockor frågade vi Stoll & Co., en familjedriven urmakare som har underhållit och reparerat klockor sedan 1982, för replika klockor råd och tips.
Titta på snobbar avvisar ofta kvartsur som själfria. De säger att de saknar karaktär, som om rolex kopior en tickande sekundhand och det faktum att de kör på batterier omedelbart gör kvarts mindre ur en klocka? Jag hävdar att den kvartsdrivna klockor kopior Citizen Caliber 0100 är inte mindre intressant än någon sekunders kronograf eller grand sonnerie. Det du tittar på är en klocka som är exakt rolex klocka kopia till ± 1 sekund per år - det är inte en skrivfel. Det är en anmärkningsvärd prestation som gör den till världens mest exakta autonoma fake cartier klocka. Och det matchar dess oändliga noggrannhet med alla känslor som är förknippade med traditionell japansk urmakeri. Detta är en djupgående titt fake IWC på Citizen Caliber 0100-klockan.