onsdag, oktober 07, 2015

Lill-Lördag minsann......

Hej på er...
 
Sitter här inne på kontoret med hårfärg i skallen
och lyssnar på Fredags podden
och går igenom en massa bilder.
Fotat en del har jag tydligen ändå gjort
under mitt sk blogg uppehåll.
 
 
( Sedvanlig koloni frukost ; ))
 
 
( Faktum är att detta träd fatiskt blommar om......NU ???
Hel konstigt ; )

( Ella på skolavslutning.....med aningens för lite tänder i munnen ; ))))
 
( Sommar tårta)
Men det är ju mest vår och sommar bilder så klart ; )
 
Sommar är det där emot synd att påstå att
 varit i dag....... dra åt skogen så kallt det var
när jag cyklade till jobbet i morse.
 
Tackade min lyckliga stjärna att det minsann låg
ett par vantar i botten på väskan ; )
Annars tycker jag att det är ganska så skönt
att det blir lite kyligare......där emot har jag svårare
för att det blir mörkt...
 
 
 
Något jag där emot INTE har svårt för är att
det är lill-Lördag och att det alldeles snart ska
mumsas kantarell toast : ))
 
I morgon ska jag äntligen träffa mina "Bloggtjejer"
här ifrån stan för att äta lite mat på stan.
Ska bli såå skönt för det var alldeles för länge sedan ; ))
 
Hoppas att ni alla har en skön Onsdags kväll.
 
 
Kram Thess
 


2 kommentarer:

Sallys hus sa...

Men hej du raring!
Nu har jag läst alla de senaste inläggen...sedan 28/2..;)
Hääärligt att du är tebaks... har saknat dina ljuvliga bilder så nu har jag suttit här och dreglat i en hel kvart...;)
den där smarriga smörplattegrejen måste jag testa...eller också kanske jag inte borde det...;)
Vet ju att du är på mysig tjejdate i kväll och kramas säkert massor men jag vill meeee skicka en kram till dig..
kraaaaaaam <3

nbde2020 sa...

fake rolex kaufen
vertrauenswürdige replica uhren
uhren replica
fake uhren
rolex replica kaufen
replica uhren kaufen

fake rolex