torsdag, maj 24, 2012

Sol sol sol !!!

Ja det är väll ungefär så jag kan
sammanfatta denna underbara lediga dag.

Jag och Ella tog bussen ut till stugan och har myst och
fikat hela dagen,men efter ett tag blev det lite för varmt
så då tog jag fram vatten spridaren och vattnade både Ella
och gräsmattan =)


I morgon lämnar jag Ella på dagis och åker till
kolonin med ett par tjejkompisar och tänker bara
ligga i solen och sippa bubbelvatten och prata skit =)
Kan bli lite rabarberpaj oxå.
Men nu är det dax att sätta sig tillrätta i soffan och
heja fram Loreen till en final plats.
Hoppas ni har haft en fin dag i värmen =)




                                                                  Kram Thess

6 kommentarer:

Fröken Prickig sa...

Hej och tack för din kommentar! Vad söta blommor du komponerat ihop, blev inspirerad att göra något liknande till mina flickors lekstuga!

Bromans Bravader sa...

Men shit vad avundsjuk jag blir! Kontor lockar inte alls...
Kram

Tina sa...

Och det ser ut att åter bli en vacker dag idag!
Vattenspridare, sol och värme, kan inte bli bättre!

Kram o trevlig Pingst!

Vardaxlyx sa...

Jag vill springa in och önska dig en trevlig dag och en helg!
Kramkram söta!

Casa of Mia sa...

Härligt det låter och ser ut,kram

Anonym sa...

Ni kommer att få det great.
Underbara blombilder!!!
Önskar dig världens bästa pingst.
Kram
AC