tisdag, januari 29, 2013

Snöslask & Vår i Köket

God kväll i snö slasket !!
Försöker inbilla mig själv att det är ett
bevis på att våren är på väg,och då får det
vara lite slaskigt =))
Nu vet jag ju att så inte är fallet.....men man 
måste ju ändå försöka för att hålla humöret uppe menar jag ;)

I kväll blir det en skön kväll i soffan för min del då J
är iväg på Jujutsu träning och inte är hemma förrens
vi 22.00.
Passar på att titta på sådant där på tv´n som han 
tycker är måttligt kul ;)
En riktig tjej kväll med andra ord!
Även om jag är ensam och är mitt ända sällskap är mig själv,så
är det minsann inte vilket skit sällskap som helst =))) 

Men först ska det badas gullunge och läsas godnattsaga
(och försöka att inte slockna i frökens säng ;))

Önskar er alla en förträffligt härlig tisdag kväll =))))

 


 


 




 Kram Thess
  

 

11 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Så våriga och charmiga bilder, härligt med alla pasteller, man blir så glad av lite färg nu när det är så mörkt ute. Ha en fin kväll, mysigt med lite egentid, fika och titta på tv :-)) Härligt!!

Kraaaam Paula

Life´s Silverlining and I sa...

vilka härliga bilder! Jujutsi låter spännande. Kram Nilla

Helenas enkla vardag sa...

Så fina bilder, ser så fräscht och snyggt ut!
Kram Helena

Home2tiny sa...

Härliga bilder med en försmak av vårens fräscha färger. Hopas du ficken riktig myskväll i soffan. Kramisar Tina

kråke sa...

Underbara våriga bilder och smaskiga cake pops i inlägget före:)))

kram fina och fortsatt härlig vecka:)

kråke

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så underbart och vårigt det ser ut med dina köksbilder..skulle oxå passa bra i din bakbok !!
(du tycker väl inte att jag tjatar..hi hi)

Kraaam

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så underbart och vårigt det ser ut med dina köksbilder..skulle oxå passa bra i din bakbok !!
(du tycker väl inte att jag tjatar..hi hi)

Kraaam

DesignbyTornblad | En smyckesgalen tjej sa...

Oj vilket fint kök! Det kan verkligen behövas vår i köket eftersom det bara är som du säger slask...

Rätt trevligt att ha egen tjej-tv-tittarkväll ;-)

Hälsningar Malin

Lilla Majken sa...

Vilka fina och våriga bilder.

Kram Therese

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Så våriga och vackra bilder :)
Man får försöka ersätta slasket och blåsten ute med vår inne :)
Ha en mysig torsdag.
Kram kram
Jessica

Gabriella sa...

Så härligt det ser ut på dina bilder! Ljust, vårigt och pastelligt=)