torsdag, februari 14, 2013

Alla hjärtans dag !!!

Ja ni i dag har verkligen allt gått i 
hjärtats tecken här hemma.
Började med att mitt lilla hjärta kom in
och väckte mig i morse och tyckte att det
var högtid att fira "hjärtan dagen"
Frukosten hade hon till in förvåning 
fixar alldeles själv !!! och hon var minsann
m y c k e t  stolt över detta.
Efter lite fixande och små städande så var 
det dax för lunch.
Och självklart blev det pannkaks hjärtan.
Och sedan minsann så ringde det på dörren ?????
Och han är väll för fin min kära.....passade 
såklart på att skicka blomster bud när visste 
att jag var hemma.
Och det bästa av allt........rosa tulpaner och små
underbara vaxblommor =)))) och världens sötaste nalle till Ella
Han vet verkligen vad jag tycker om (är kanske lite udda
men jag föredrar faktiskt tulpaner framför rosor )

Och efter lite eftermiddags lullande, en tur till affären
och paket inslagning till J så var det dax att fixa lite
Alla hjärtans dag middag!!
Och varför inte hamburgare  med formen som ett......hjärta (ni börjar fatta galoppen nu va ??;))))  
Vad det var för form på chokladen J fick tror jag inte att jag behöver säga så mycket om....eller ??
Nu ska jag ta en liten dejt med Mr Grey i badkaret
innan det är dax för soff mys med mitt stora hjärta och mörk choklad.

Tänk vad många ni börjar bli som tittar in här varje dag,
och nya ansikten nästan varje dag !!!!
Det är sååå roligt och ni är så välkomna, jag hoppas 
att ni ska trivas här inne =)))

Hoppas nu att ni alla får en riktigt fin 
Alla hjärtans dag kväll !!!!

 


 


 


 


 


 


Kram Thess



P.S och ni bloggisar,ni glömmer väll inte 
att biljetterna släpps på Söndag.
Först till kvarn.
Jag lovar er,jag står först i kön !!!!



               

6 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Vilken härlig alla hjärtans dag! Vilka små söta påhitt och blombud är ju spännande att få! Ha en riktigt fin kväll! Jag sticker till jobbet snart!
Kramar i massor!
Helena

Hemma på Sjuan sa...

Åh ni har verkligen Hjärtan-firat denna dagen ;)
Vilka underbara blommor så gulligt av mannen! Kramis Suss

♥ Fyra årstider sa...

Han är en pärla din fina man!
Kram Lotta

Bromans Bravader sa...

Åhh så fint gjort, underbara blommor.
Ha det så trevlig med Mr Grey i badet.. kanske skulle ta och plocka upp honom också ikväll... hinner inte riktigt med honom just nu...
Världens största alla hjärtansdagskram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vilken härlig dag..
Underbar bukett och nallen är så himla söt :)
Hoppas kvällen var lika fin.
Stor kram till dig
Jessica

Gabriella sa...

Så fint det ser ut! Och vilket härligt fång med blommor, underbart med tulpaner!=)
Kram