tisdag, februari 05, 2013

Macarones !!!!

God förmiddag söta ni!!
Ja det blev sov morgon även idag  ser ni =)
Eller ja....sovmorgon i all ära men jag hade
en dotter som plötsligt stod vid sängkanten kl 02:10
i natt och hade drömt mardrömmar...stackarn =S
Hon fick lägga sig mellan oss ,men efter 1 timme
och varken hon eller jag kunde somna (inte vana vid att sova i hop längre=))
så gick jag in med henne till sitt rum igen.
Vi bullade upp i sängen  med kuddar,gosedjur,böcker och satte
på Emil på dvd.n.
Jag sa att hon fick ligga där och gosa hur länge hon ville.
Tände även i vardagsrummet när jag gick in och la mig igen.
Och det tog inte mer än 15 min förren jag hör hur boken
åker i golvet där inne......och hon hade somnat ;))
När jag somnade.......det är en helt annan historia.

Men nu är det dax för jobb och att göra lite nytta =)
Här kommer dom halv suddiga bilderna på macaronesen
jag bakade i Söndags,och receptet jag bakar efter kommer
ifrån denna duktiga tjej .

Önskar er alla en härligt skön Tisadg !!!


 


 


 


 


 


 


Kram Thess






7 kommentarer:

Dagdrömmar och verklighet sa...

Oj vilka snygga bakverk!! Har aldrig bakat dessa, faktiskt inte ens smakat på någon.. De ser väldigt goda ut i alla fall!

Kram från Malin

Casa of Mia sa...

Mums så gott, kram

dammråttor och rabarber sa...

Åh vad du väcker sötsuget med vackra bilder :) Kram Lisa

Life´s Silverlining and I sa...

Gud vilka härliga bilder! Nu blev jag sugen på att baka dessa jag med. var det inte svårt?
Kram Nilla

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Oj va goda dom ser ut och va vackra dom är!
Du är jätteduktig.
kram kram
Jessica

Lilla Majken sa...

Nu får jag blunda, försöker att hålla igen nu;-)

Du kan baka du,

Kram Therese

Helenas enkla vardag sa...

Men så fina bilder och så fina de blev, du är ju för duktig!
tror filmen kommer bli kanon, men det är nog bra man har läst boken för de kommer inte kunna få den lika bra som den!
kram Helena