tisdag, februari 26, 2013

En låååång dag & Några biljetter kvar !!

God morgon mina vänner!!!
Tisdag morgon och solen skiner =)))))
Helt underbart att få lite sol ljus,synd bara
att det sak vara så förbaskat kallt !!!!
I dag är det en lång jobb dag för min del
så jag tittar bara in för att önska er en riktigt
härlig tisdag och hoppas att solen skiner på er.







Och ni.....ni glömmer väll inte 
Den stora bloggdagen!!!!!
Än finns det ett fåtal biljetter kvar =)
Vore så kul att få träffa så många som möjligt =))


 

Kram Thess

 

9 kommentarer:

CONCEPT by JESSICA sa...

Fin tisdag till dig.
Vad kul att du kommer på bloggdagen, jag ska oxå dit. Jag åker bara över dagen, ska du sova kvar?
Annars kan vi ju åka ihop från Linköping? Har kollat med Bara Sara oxå, vore ju superkul att åka ihop.
Kram

Unknown sa...

Det är så härligt när ljuset återvänder!! Solsken är vi inte bortskämda med så här års!

//Linda

Life´s Silverlining and I sa...

Ja visst är det underbart med ljuset! Ska bli kul att ses på bloggdagen! Kram Nilla

Home2tiny sa...

Vi syns på bloggdagen o visst är det härligt att ljuset är tillbaka. Kramisar Tina

Ekenäsliv sa...

Åhhhh, här kikade sole bara in som hastigast idag!
Lite mer snälla, så jag blir liiiite piggare…=)
Ja, men hur kul ska det inte bli då!! Att ses på bloggdagen alltså!! Tralalalalalaa, och så får du träffa söstra mi också!
Nu, dax att sova:)
Kramar Anna

Gabriella sa...

Härliga bilder! Ser så fint ut på ditt bord=) Och soffan med alla härliga kuddar där nedan, åh!
Kram

Charlie sa ... sa...

Ljuvligt!

Våren är på väg....härligt!

Jag hade så gärna kommit till Stora Bloggdagen. Ibland är det tufft att vara på andra sidan Atlanten!

KRAM
Lotta

Lilla Majken sa...

Jag hade gärna åkt på bloggdagen men det fanns ingen möjlighet till det, tyvärr.

Vackert med ranunkler i ditt vackra hem.

Kram på dig. Therese

LOPPISLIV sa...

Mysigt med bloggdag, hade gärna närvarat men det fanns inte tid för det! Så fina rosa ranunkler, vårigt och krispigt!! Ha en toppenfin dag! Kraaam Paula