måndag, juli 15, 2013

Jaha då kör vi igen då....

Jaha då har man börjat
jobba igen då.......
 
Världs historiens snabbaste
semester om ni frågar mig !!!
Men det är klart 2 veckor är inte så
mycket att hurra för.
En vecka har jag kvar men det är först
om 4 veckor.
 
Men jag har ett nytt jobb...
och det är det viktigaste av allt =))
 
Den här veckan är det sommar dagis
för Ella och hon tyckte att det var
jätte roligt att  komma dit i dag
och få leka med lite kompisar.
den här veckan =))
 
 
 
 
I morgon  ska jag tipsa om en jätte fin
butik på nätet som jag tycker är så himla fin,
och som ni bara måste gå in och kika på.
 

 
 
Kram Thess

5 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Det loooovar jag att jag ska göra, kika in på den där butiken alltså;-)
Härliga bilder från er koloni, vad det växer, helt underbart!!
Segt att behöva jobba nu... Men som du säger, du har ett nytt ROLIGT jobb att se fram emot:))
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Ja men det är inte klokt vad tiden går fort... Man vill bromsa o stanna upp för att hinna med allt :)
Underbara sommarbilder från er koloni!
Ha en härlig dag.
Stor kram
Jessica

CONCEPT by JESSICA sa...

Lycka till på nya jobbet, vi lär ses där snart...
Ha fina dagen, kram

Ninelin - we remember moments sa...

Semesterdagar går alltid för fort ;-)
Försöker numera att få en sammanhängande ledighet för att hinna komma ner i varv, innan det är dags igen. Men det är inte alltid det fungerar.
Fina bilder. kram

Gabriella sa...

Ser så härligt ut på dina bilder!=)