onsdag, juli 31, 2013

Lite Fredag & Mini firande...

var det lite fredag kväll
för mig då (som började arbets veckan i Lördags ;)
Så i morgon blir det i stället att jobba ute i kolonin.
 
Ska flyttas en massa växter hit och dit
och börja försöka få lite ordning
på denna enorma djungel som finns i våra rabatter.
 
Så har ni inget för er kan ni gärna droppa
förbi och hämta upp lite växter.....
Har ni tur kan ni få bli bjudna på
Hallon & Blåbärs paj också ;)))
 
 
 
En riktigt bra arbets vecka har det varit i alla fall.
En sådan där vecka när man får göra sådant där
som bara är roligt och sådant som
man faktiskt är lite bra på men inte får
riktigt tillfälle att göra så ofta.
 
Hänga snyggt i butiken med nya fräscha
höst kläder och klä skylt dockor riktigt höstigt =))
 
Och inte bara plocka upp efter folk som inte
begriper hur man beter sig i en klädaffär ;))
( skulle kunna ha ett helt inlägg om enbart detta
men det ska jag inte tråka ut er med ;))
 
 
Fat ifrån AllRum
 
 
Här ska dessutom mini firas lite i kväll
då både jag och Ella har namnsdag i dag (Elin)
 
Ella hade fått en barbie av J och jag fick
minsann en svindyr natt kräm !!!!!
Undra vad jag gjort för att få så fin present???
Eller är det så att han försöker säga mig något ??  ;)))
 
 
 
 
Kram Thess
 


8 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Grattis på namnsdagen! Men tydligen har jag namnsdag också "Helena" var det nån som så snällt påminde mig.
Kul att få göra saker i butiken som man tycker är kul.. Ha en skön ledig dag i morgon.
Kram Helena

anettan sa...

Nu vet jag inte om jag är dåligt påläst (jag chansar på att göra bort mig) men var jobbar du? Grattis! Kram anette

Jannike- Bromans Bravader sa...

Ja men i så fall GRATTIS!
Jag är säker på att du förtjänat varenda droppe av krämen!

Gabriella sa...

Grattis på namnsdagen till er båda! Så fint och uppskattat av din J att ge en gåva. Härliga bilder du bjuder på och vilka fina fynd du gjort där nedan!=)

TITTILINA sa...

Grattis på namnsdagen! Jag hade gärna kommit förbi på lite fika och växtutdelning om det bara inte vore så långt härifrån.

Ha en skön helg!
Kram

Charlie sa ... sa...

Grattis!!!

Låter mysigt med lite fix. Hade gärna ätit paj med dig ;)

kRAM!!

Millas hem sa...

Låter så mysigt! Presenter är alltid skoj!! Härliga glassbilder nedan! Urfina!

Kram Camilla

Villa Ell sa...

Så härligt att ha lite fredag mitt i veckan!!
Vad uppskattat att då en liten gåva på namnsdagen :-)

Trevlig helg
Kram Sandra