onsdag, juli 17, 2013

Tips nr.2....

Redan onsdag hör ni !!!
Det här tickar ju på rätt så bra ;)
 
Ja ni som har semester förstår jag
kanske inte delar min glädje.
Men väntar man på något gott
(en vecka semester kvar och sedan nytt jobb)
så är man väldans tacksam =))
 
Jag såg senare i går kväll att det inte
gick att klicka på bilden för att komma till
Lakewood living.
Så vi gör helt enkelt ett nytt försök HÄR
 
Och varför inte ytterligare ett tips när vi
ändå är i gång.
Denna gång är det något för er som är som jag
som älskar att baka och fixa där hemma =)
 
 
Formar,sugrör och glasflaskor från Baka och Dekorera =)
 
Så himla mycket fint och bara webb sidan är en fröjd för ögat ;)
Och den hittar ni HÄR
 
 
Men nu är det dax för ett dopp i plurret
och sedan lite mys i soffan =)
 
Skön Onsdags kväll på er alla !!
 
 
 
Kram Thess
 
 


7 kommentarer:

Välkommen Hem! sa...

Asså dina strawberry cupcakes ser ju SÅ smarriga ut och dina bilder är helt ljuvliga!
Jag börjar semestern på fredag eftermiddag och jag har nog aldrig längtat så efter den som NU!
Kram söta du!
Judita

Ekenäsliv sa...

Näää jag satsar hellre på att bli bjuden av dig;-)

Du är ju bara otrolig med dina bakverk vännen!
Åter till grillmästarna!
Puss o kram!
//Anna

TITTILINA sa...

Oh.my.God! Så många fina saker på Baka&Dekorera.
Här måste jag bara göra lite shoppi-shoppi!

Kram

Charlie sa ... sa...

Ja, dina bakverk är de finaste och läckraste jag vet! Oustanding.

Vad skönt att det är mer ledigt som väntar ;)

KRAM!
Lotta

Bromans Bravader sa...

Spännande med nya jobbet - förstår att du är taggad!
Själv vill jag att dagarna ska gå saaaaaakta nu. Men jag har många veckor ledigt kvar, fast vis av erfarenhet brukar de ju rulla på rätt så snabbt...
kram Jannike

Villa Ell sa...

Ja tänk vad lätt man rullar in i rutiner igen... Min föräldraledighet tar slut i Aug/sept så då är det dags för inskolning av minstingen... (Har dock jobbat två dagar i veckan sen April)

Ha en fin dag
Kram Sandra

BakaDekorera.se - bakning, dekoration, kalas sa...

Åh, så fint du har gjort med sakerna du köpt hos oss! <3 Glasflaskorna är supersöta ihop med sugrören, en riktig favorit.
Kram