onsdag, mars 19, 2014

Lite lugn och ro.........eller inte ;))

Tänk vad konstigt det kan bli...
 
I Tisdags morse så tänkte jag
för mig själv att
vad skönt att allt är över nu med 40-års dag
och firande och allt.
 
Nu kan man få ta det lite lugnt.....
Några timmar senare fick jag ett
telefon samtal som ställde
precis ALLT på ända !!!!!!!
 
 
 
Ha ha ha så mycket för det lugnet ;)))
Nu är det här något väldigt positivt
och roligt men det var allt lite komiskt
att det hände  j u s t den dagen man tänker
att man ska få lite lugn och ro ;))
 
 
Brownie med after eight
och färska hallon.
 
 
Vad det är för något ???
Ja ...det måste jag faktiskt hålla på ett litet tag till
men självklart så ska ni få veta =))
 
Vill även passa på att återigen
tacka för alla fina hälsningar
på min födelsedag och
våran förlovnings dag...
 
Dagens bilder kommer även dom ifrån
Lördagens kalas;))
 
 
Bild från Iphonen
 
 
 
 
Kram Thess
 


7 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Heeej vännen!
Ta det lugnt...hur tänkte du då ;)))
Men åååå va nyfiken jag blir, du vet ju hur nyfiken jag är:))))
Mmmmmm, massor av gott som vanligt. Har haft en riktig chokladcravingvecka så den där chokladkakan hade suttit som en smäck nu:)
Kram kram Anna

Ekenäsliv sa...

Heeej vännen!
Ta det lugnt...hur tänkte du då ;)))
Men åååå va nyfiken jag blir, du vet ju hur nyfiken jag är:))))
Mmmmmm, massor av gott som vanligt. Har haft en riktig chokladcravingvecka så den där chokladkakan hade suttit som en smäck nu:)
Kram kram Anna

Hemma på Sjuan sa...

Vad mycket gott på ditt kalas! Den där kakan... mums!
Så spännande, jag blir oxå väldigt nyfiken ;) Kram Suss

Helenas enkla vardag sa...

Vad spännande när överraskningarna avlöser varann. Hoppas du berättar snart.
Kram Helena

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Ett Sort Grattis i efterskott !
Så fina bilder och så mycket gott !

Spännande låter det :)som.

Ha en fin dag !

Kram

Bromans Bravader sa...

Men herre jisses - varför var inte jag på det där kalaset - ser ut som att jag skulle gillat det... haha.. nästa gång (men det är kanske när du fyller 80) kommer jag, blåhårig och permanentad...

Home2tiny sa...

Stort grattis i efterskott vännen, bara massor av roligheter, spännande. Nyfiken blir jag allt.....Kramisar Tina