tisdag, mars 11, 2014

Vilken överraskning !!!!!

Japp då var man hemma igen då....
eller rättare sagt i Söndags kväll men då var jag
fullständigt slut som artist  och även i går när jag kom hem från jobbet ;))
 
Vart har vi varit nu då ????
 
Jo jag fick fira min födelsedag i
 
L O N D O N
 
 
 
Shit vad han har grejat och fixat min fina J
för att ge mig en alldeles
fantastisk och helt underbar
 
40 -års dag....
 
 
Det ena fina har avlöst det andra
och  v ä d r e t  !!!!!!
 
 
Piccadilly Circus
 
Här snackar vi vår på riktigt !!!!
 
19 grader och sol kan ju göra vem som helst
näst intill gråt mild ;))
 
(som tur var så blev Ella bättre så att vi faktiskt kunde åka
och hade haft det jätte bra hos morfar,och blivit så
där lagom bortskämd kan jag tro ;))
 
Ett längre inlägg kommer i morgon
med lite mera bilder
och ännu mera firande ;))
 
 
 
 
KramThess
 
 
 
 


5 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Men gud vad kul! Så spännande utflykt han ordnat, duktig han är mannen din!
Och ett stort grattis till dig i efterskott!! Kramis Suss

Ekenäsliv sa...

Vilken uuuuunderbar present!!! London, dit vill jag gäääärna åka igen:)
Och STOOOOOOORT GRATTIS till förlovningen!! Är det damdamdada inplanerat med eller ;)
Ha en fin kväll.
Kraaam Anna

Helenas enkla vardag sa...

Vilken karl du har. Vilken överraskning du måste flugit på små moln!! Vilken minnesvärd 40 års present.
Kram Helena

Unknown sa...

Men åhh GRATTIS Thess! Så roligt med en överraskningspresent. Önskar att min man vore lite mer kreativ. Hoppas att ni hade en fin resa. London är alltid lika fantastiskt och speciellt på våren. Ser fram emot nästa inlägg.
KRAM Nadia

Välkommen Hem! sa...

Stooooort Grattis i efterskott!! Vilken underbar överraskning! Att fira in födelsedagen i ett vårigt London kan ju knappast bli bättre!
Kram kram!
Judita