tisdag, april 24, 2012

Gardin bestyr !!!

Hejsan på er!
Tisdag och ganska fint väder faktiskt.
Snart ska vi iväg till dagis och jobb,men jag börjar
inte förrens kl.13.00 så idag ska jag passa på att
uträtta lite ärenden innan jag börjar.
Vi har ju som sagt ett
födelsedagsbarn här hemma i veckan och lite måste fixas innan dess.
Gardiner var det ja....jo nu har jag bestämt mig...det blir en gardin
i sovrummet,har ju velat fram och tillbaka och inte vetat hur jag ska göra
och vilken stil det ska vara där inne.
Men blått blir det, och det lutar åt lite lantligt marint i min tappning,
(låter som om J inte har något att säga till om men det har han självklart,
faktiskt han som är den drivande,han vill ha som han säger...Lexington )
Så gardinen är sydd och klar men vi hinner nog inte få upp den förren torsdag
för jag jobbar sent tis och ons.så jag återkommer med det =)
Nej nu är det dax arr hoppa upp på cykeln.
Hoppas ni får en skön och solig dag.




Kram Thess

15 kommentarer:

Lilla Majken sa...

Väldans snyggt tyg måste jag säga. Jag förstår vad han menar ....älskar Lexington och sitter ofta och dreglar över deras "Hampton Cottage Collection" :)

Må så gott. Kram Therese

Lilla Majken sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mamma till 4 sa...

Kommer att bli urtjusigt =)
Precis min stil.
Kramen ♥

Bromans Bravader sa...

Ursnyggt tyg. Kommer bli himla bra det där!
Kram

Villa Vinkelhaken sa...

Jättefint tyg! Ska bli spännande att se resultatet! :)

Kram Jenny

House number 11 sa...

Ja, det kommer att bli super! Väntar med spänning!
Kram Jenny

Hemma på Sjuan sa...

Vi har oxå fått lite sol idag!
Så snyggt tyg till gardinen.¨
Kram
Suss

Sofi sa...

Jättefint tyg!
Det ska bli spännande att se gardinen sen:)
Kram Sofi

dianasdrommar sa...

Spännande, den ser jättefin ut :) kramis Diana

Tina sa...

Jag har ett likadant tyg fast i rött men blått är ju min grej just nu! Gahh..

kramen

Vardaxlyx sa...

Men vilket fint tyg du har fått fatt på =)
Kommer att bli kanon snyggt!
Kramkram

Lifestyle By Lena sa...

Verkar verkligen lovande ;) jättefint tyg och jag är så ivrig på bilder av det färdiga resultatet.

Ha en fin eftermiddag och kväll!

Kram

♥ Fyra årstider sa...

Lycka till med gardin och kalas!

Kram Lotta

Sofie sa...

Älskar marinblått och vitt! Det är så fräscht. Vi hade det dessutom som temafärger på vårt bröllop :)

Ekenäsliv sa...

Precis ett tyg som jag skulle falla för med!! Sååå fräscht=) Och Lexington, love love love deras saker. Vi hade turen att få köpa ett utställningsex av deras sänggavel till bra pris, sååå glad över den. Och deras handdukar, underbara!!
Ha de fint Thess!
Kram Anna