torsdag, april 12, 2012

Jo men visst är det väll....

Ja men visst är det väll solen som tittar fram.....=)
Om en väldigt lite,men just nu är jag så svältfödd
på både sol och värme att jag nöjer mig med väldigt lite.

I dag har vi varit lediga Ella buset och jag,var nere på stan
på förmiddagen och köpte filmen "Lejonkungen" till madame,
vi tyckte att hon  kunde få em liten belöning eftersom hon var
så himla duktig hos doktorn i Tisdags,inte ett ljud när dom höll på
och grejade och tittade i öronen med olika instrument plus att det var
en läkarstudent med oxå och hon måste ju oxå få titta och lära sig.
Men framförallt att vara tyst så länge som undersökningen tar och vara 4 år =)
Så här har vi suttit och myst och tittat på film.
Men nu ska jag försöka mig på att rensa lite i vårat 4:e rum vi har här hemma
för det ser verkligen ut som om någon har släppt en bomb där inne,
och jag menar det verkligen.
När J kommer hem ska vi ta en tur till kolonin och ställa ut alla
blommor igen som vi var tvugna att ställa in när det blev kallt.
Hoppas ni får en skön kväll mina fina och missa inte "Revenge"
vad ni gör =)




                                                               Kram Thess

7 kommentarer:

dianasdrommar sa...

Härligt att solen tittar fram samma här :) Ha en härlig kväll.kram Diana

Tina sa...

Den här solen kan man ju inte få för mycket av just nu...
Duktiga tjejen, klart hon var värd filmen. Pumba o Timona eller vad var det de där två vildsvinen hette?!
Nu flaggar vi för mer värme o sol, tycker jag!

kramen

Lilla Majken sa...

Klart att tjejen ska ha en belöning när hon har varit så duktig. Fy vad det är jobbigt med sådana besök, man bli så känslig när det gäller barnen.

Ha en mysig kväll. Kram Therese

Bromans Bravader sa...

Hoppas allt var bra ute på kolonin och att du fick sniffa lite blomlukt.
Har helt missat Revenge... tyvärr!
Kram bästa!

kråke sa...

Härliga bilder:)) Ja..efter en arbetsvecka kan det behövas ett tiotal personer för att få lite ordning...speciellt i barnens rum;))

Kram på dig:)

kråke

House number 11 sa...

Hoppas att ni hade en fin kväll i kolonin! Låter så mysigt!
kram Jenny

Vintage House sa...

Absolut värd :)
ja här hemma behöver vi oxå städa men inte idag;)
härliga bilder....
önskar dig en skön och mysig helg
kram
sandra