lördag, april 21, 2012

Jobb & kalas gånger 2

Tjingeling i stugorna!!
Här har det varit späckat schema idag =)
Själv har jag jobbat och både Ella och J har varit på kalas men på
var sitt håll,Ella hos sin dagis kompis/polkvän =)
och J fick åka till Skänninge och fira syster dotter´n Julia
som fyllt 18 år.
Jag åkte och hämtade Ella efter jag hade slutat jobba och med jobbväska,godispåse
från kalaset och nyinköpta hissgardiner så tog vi oss hem på cykeln med
nästan livet som insatts ;)
Men nu hör jag J ute i trappen så nu ska jag sätta mig på cykeln och
åka bort och köpa lite mat och snask till kvällen,hyra en film kanske ?

Hoppas ni får en jätte skön kväll mina fina.
I morgon blir det lite kalas här hemma.
Kom på att jag glömt visa bilder på fina muffins formarna jag köpte i veckan.





                                                                   Kram Thess

5 kommentarer:

Sahra sa...

Vilka söta formar. Var har du hittat dem?

Titta in hos Thess sa...

Formarna hittade jag på Netto =)
10kr st.
Ett riktigt kap!!

Kram Thess

Tina sa...

Vilka fina pastelliga saker!
Får nog kolla Netto, de passar ju bra till nya maskinen din!

kram

Ekenäsliv sa...

Hi hi, jag sa ju det att du skulle ta den;)) Alltså, sååååååååååååå fin HON är din kitchen aid. Man kan nästa bli så fåning att man kan ge den ett namn, ha ha ha… Fru Kitchen typ;))
Fina formar, Netto next stop alltså;)
Och så goda bullar, får se om jag får lite mer energi senare idag, just nu är den inte på topp. Men tankar lite hos alla goa bloggar nu:)
Ha en fin söndag söta Thess!
Kram Anna

Konst och hantverk by jennie Ström sa...

Hej stumpan! Vilka fina bilder du tar, du borde blivigt fotograf
Puss jennie Ström