torsdag, april 19, 2012

Köks makeover del 2 !!!

Godkväll damer och herrar (några finns det faktiskt)
Hur har ni det denna torsdag kväll?
Här hemma bakas det frallor med den nya maskinen,jajjemän
har varit och inhandlat min högt efterlängtade Kitchen Aid idag,vad det blev för färg??
Den håller jag på tills i morgon =) har liksom inte hunnit fota den och det vill ja ju förstås =)
Vilken cliffhanger va??? ha ha.
Där emot så bjuder jag i stället på lite bilder på en make over av tallrikshyllan.
Annars är det som sagt torsdagkväll och "Revenge" satan i gatan vad spännande det är!!!!
Om jag går in för det....nä inte farligt =)
Men nu ska det rullas frallor .
Ha det gott!!





Kram Thess

3 kommentarer:

Tina sa...

Det var underbara pasteller du har där på hyllan! Jag är så inne på samma, turkos, rosa, blått.
Jaha, vilken färg blev det nu då. Hm..?

kramen

Svenja sa...

love it thess :))
hugs from germany, svenja

Ekenäsliv sa...

Go kvälla:)
Jag tror allt du tog den ljusblåaktiga;)
Hu ja min lilla mams… Hon ska göra en ballongvidgning i tarmarna, hon har förträngningar i dem. Hennes mage är inte att leka med tyvärr. Jobbigt när ens lilla mamma ska göra jobbiga saker…
Vad är det din lilla mor ska opereras för då?

Och så måste jag säga, sååå fint du gjort på din tallrikshylla - super!!
Kram på dig!