fredag, oktober 25, 2013

Borttappad röst & Stor städning !!!

Fredag kväll och här
är mys aktiviteterna i full gång ;))
Och tänka sig att det blir något så udda
som tacos här hemma ;)
 
 
Själv har jag varit ledig i dag
och det var en ren välgärning kan jag lova.
Den förbaskade förskylningen
jag dragits med hela veckan
hade nämligen i går
den dåliga smaken att sätta sig på mina
stämband.
 
 Vilket resulterade i att jag knappt
kunde prata över huvudtaget på jobbet i går
(men kunderna tyckte minsann att det var väldigt lustigt
och gick därifrån små fnissandes.....men det bjuder jag på =)) 
 

 
 
Så i dag har jag istället ägnat mig åt att
stor städa här hemma vilket inte
alls var någon dålig ide insåg jag när jag satte i gång;))
Och samtidigt gick tvättmaskinen varm
både här i lägenheten och nere i tvättstugan.
Allt som kom i min väg åkte med ;)))
 
Men vid lunch kom Janne hem med thai mat
och sedan gick vi ner till skolan och hämtade Ella.
 
Och eftermiddagen har minsann
gått åt till att gör chokladbollar,måla
stor otymlig möbel och kranats med de mina ;)
 
 
 
Men nu ......nu är det åter igen fredag kväll
och snart ligger vi alla tre i
någon slags fredags mys koma i soffan.
 
Hoppas att ni har det fint var ni än befinner er.
 
 
 
 
Kram Thess


7 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Mys hos er!! Gillar <3

Toppen att vara ledig, komma i kapp lite, kurera sig, baka chokladbollar ;-)

Nu tar vi helg här snart med, börjar med en manikyr och massage som jag ser fram emot.

Ha en toppenhelg!

KRAM

Helenas enkla vardag sa...

Njut av din ledighet och vila rösten
Kram Kram Helena

Välkommen Hem! sa...

Nämen usch då, lilla Kråkan!
Hoppas du får tillbaka rösten snart (först känner man sig nästan lite sexig med den där rösten men sen är det ju liksom inte så kul...)
KRAM och ha en underbar helg och schas på den där förkylningen!
Judita

Bromans Bravader sa...

Det låter som en rätt bra dag, även utan röst. Hoppas du får tillbaka rösten snart och kryar på dig.
Kram Jannike

kråke sa...

Hihi här är oxå en kråka som kraxar;)) myspys helg på dig och kryakram:)))

Kråke

Bakom dörr nr. 11 sa...

Låter som en ganska bra dag. Hoppas rösten kommer tillbaka snart.
Trevlig lördag. Kram Pia

Ekenäsliv sa...

Hu hu, hoppas att du kännt dig bättre idag!!
Vet hur det är, sätter sig allllltid på mina stämband när jag blir förkyld.
Krya på dig nu!
Kraaaaaam Anna