tisdag, oktober 22, 2013

Ordning & Reda......nästan ;)))

Godkväll mina söta !!
I dag var det alla fall varit
höst vill jag lova ;))
 
Regnet har smattrat mot skyltfönstret
och jag tror banne mig
att det blåst på tvären ;)))
 
Men nu är det kväll igen och
både jag och vädret har lugnat ner sig betydligt.
 
Har haft en röjar dag på lagret i dag
så nu är det såå snyggt och fint ordnat där nere ;)
 
 
Lite bilder från hallen idag...
 
Hann även med en väldigt trevlig leverantörs lunch
med söta Madelen i från Bergstrands
kafferosteri.
 
Jag gillar verkligen att sortera och organisera...
det är liksom min grej.....eller jaa på jobbet
i alla fall här hemma kan jag väll
inte direkt skryta med samma ordning.
 
Men det kan ju också bero på att jag är mer på jobbet än hemma ;))
 
 
 
Men nu är det som sagt tisdag kväll
och vad innebär då det.......
just precis !!!!
 
Äntligen hemma och pytt i panna.
Med andra ord hösten är här och ordningen är återställd =))
 
Hoppas att ni alla haft en bra höstdag.
 
 
 
 
Kram Thess


3 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Fina bilder..:-)

Trevlig kväll
KRAM

Ekenäsliv sa...

Ja, jag är ju vän av ordning o reda som du vet;)
Och det gäller både på jobbet o hemma, hi hi.
Kollar på Äntligen hemma, men så där kul idag... Även om jag gärna skulle vilja ha en pergola en dag.
Du, snygg ny heder du har fixat:)
Kram på dig snäckan!
/Anna

Jennys gömma sa...

God kväll!
Ja, ordning o reda gillar vi!
Även att det inte alltid är lätt med tre yra småtroll hemma :)
(vad rolig du är med din pyttipanna:))

Kram Jenny