onsdag, oktober 16, 2013

Mera tid TACK !!!!

God kväll!!!
Nää då jag har iiinte försvunnit
i från jordens yta ;))
 
Den ända anledningen till att jag lyst
med min frånvaro här på bloggen
är att dygn helvetet (ursäkta)
bara har 24 små små fjuttiga timmar !!!
 
 
 
Något jag INTE gillar för tillfället =(
Och just detta är det ända jag faktiskt önskar mig
i julklapp...... TID !!!!!!!
 
Men men bättre sent än aldrig ;)
 
 
Imorgon har jag i alla fall ledig dag vilket faktiskt
ska blir förbaskat skönt ;))
Antingen så städar jag och fixar en massa som
verkligen skulle behöva göras.
 
Kanske gör ett nytt försök att gå bort till skogen med kameran
och fota lite.
Eller så har jag en sådan tur att det ös regnar
så att jag faktiskt kan ligga i
soffan med en gäng
nya härliga magasin och fullkomligt
trycka in den mest u n d e r b a r a s t e
chokladen du bara kan tänka dig !!!!
(mera om den i morgon ;)))
 
 
 
Men nu är det dax att bada en härligt smutsig
fisloppa som varit på kalas minsann.
 
Hoppas att ni har det bra alla mina fina...
 
Dagens bilder kommer ifrån min lilla baknings orgie
som jag hade förra veckan ;))
Smördegs kaka med Dumle och nobless
Inte världens vackraste men ack sååå goda ;)
 
 
 
 
 
Kram Thess


5 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Ja den där tiden den går alldeles för fort, bara att inse att man inte hinner en bråkdel av det man vill göra. Tänk på att ta det lugnt i morgon när du är ledig också.
Kram Helena

Hemma på Sjuan sa...

Visst är det ofta så att man vill hinna mer än vad tiden tillåter! Jag har trappat ner på bloggandet för att det blev ett stressmoment ibland. Hoppas du får avkoppling imorgon oxå, kram Suss

Ekenäsliv sa...

Farligt gott det där;-)
Ja, eller vilken komplett galning var det som kom på att en heltid är 8 timmar då?!??? Om man kunde göra något åt det så är jag med i matchen iaf;-)
Men så trött... Måste sova sötis, imorgon plingar det 04:56 igen, gääääääsp!
Kram på dig härliga människa!

Bromans Bravader sa...

Nä den där tiden är ett problem... drog själv ner rejält på sömnen förra höst/vår för att hinna med allt jag ville och borde, men det fick sina konsekvenser så den vågar jag inte laborera så mycket med längre. Minst 6 timmar nu..
Kram Jannike

Anne sa...

Je découvre votre blog avec plaisir et on s'y sent bien.
Je vais peut-être m'installer chez vous. Il a l'air de faire bon vivre. Tout est beau, on a l'air de bien y manger et tout semble paisible ... Le paradis en sorte.
Amicalement!

Anne