torsdag, oktober 31, 2013

Halloween & Bak orgie !!!

Buuu på er denna
"riktiga" Halloween dag !!
Jag har som sagt varit ledig och föll
in i en riktig bak orgie ;))
 
I bland kan jag verkligen inte sluta när jag
kommit i gång.
Så det hann bli både choklad snittar
och Drömrulltårta.
Även några söta halloween spöken
(som tyvärr inte lyckades hamna på bild innan 
det vart kol svart ute ;))
 
 
 
 
Mycket mer har jag faktiskt inte gjort
om jag ska vara ärlig.
Gott här hemma och skrotat i pyjamas och raggisar ;)
Utan att ha något som helst dåligt samvete....
 
Kom dessutom precis på att jag faktiskt
g l ö m t  att äta lunch idag !!!
så det är kanske dags att hoppa i plurret och sedan en ren pyjamas
(utan choklad fläckar ;))
och sedan se till att fixa något ätbart....
men det är ju såå tråkigt att laga mat =((((
 
Tack vet jag bakning !!!!!
Men det är det väll ingen här inne som har missat kan jag tro ;)))
 
 
Choklad snittar med hackade jordnötter !!!
Egen påhittat och kan varmt rekomenderas =)))
 
 
 
Önskar er alla en skön kväll !!
 
 
Kram Thess
 


5 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Du vet att du borde skicka in dig på hela sverige bakar..
Skulle vara kul att se dig där.
Kram Helena

Välkommen Hem! sa...

Jamen du! Nästa gång du har ett sånt där "pyjamas-party-by-yourself" och går bananas med bakningen, ja då ringer du mig, så kommer jag i pyjamas jag med och sen kan vi mumsa chokladsnittar och rulltårtor tillsammans! haha
KRAM! Judita

Unknown sa...

Men herregud vad du bakar och står i, blir så avis! Får nog bli en bakdag med kidsen i helgen =)

Kram och natti,
Catta

anettan sa...

Vad du är flitig.....Så mycket gott. Hoppas din kväll är bra. Kram Anette

TITTILINA sa...

Gud så underbart med bakorgie!
I love it!
Kram