fredag, november 01, 2013

Hektisk dag & En bra start på helgen....

Vilken dag det blev !!!!
Nästan så det var lite jul feeling
på det hela ;)
 
15 min lunch är vad vi hunnit med.
Så det är med gott samvete
jag snart kryper upp i soffan
med min familj och ett glas Amarone ;)
 
 
Får inte nog av denna underbara bukett !!
Köpte den till förra helgen
och den är
f o r t f a r a n d e  lika vacker.....
 
 
 
Hoppas att ni alla får en riktigt
skön kväll med mycket mys.
 
I morgon är det jobb för mig men sedan ska vi
fira lite alla helgona här hemma
med att gå bort till kyrkogården
(bor precis i jämter)
 
Och sedan har jag faktiskt beställt
plankstek av min fina sambo ;))
 
Det här kommer att bli en bra helg.....det känner jag ;))
 
 
 
 
Kram Thess
 
 


8 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Härligt när man känner så. Här är helgen fullspäckad, men jag hoppas den blir bra iallafall.
Kram på dig
Helena

Home2tiny sa...

Plankstek gjorde jag förra helgen när vi hade gäster o det är bara sååå gott, förstår att du beställt det..Ha en mysig helg. Kramisar Tina

Charlie sa ... sa...

VIlken bukett! Examplariska rosor, så vackra.


Ha en fin helg och njut god mat (plankstek är en favorit) och mys

KRAM!

Hemma på Sjuan sa...

Härligt med helg! Här blir det fullt upp, hoppas ni får ett mysigt Alla Helgon firande! Kram Suss

Gabriella sa...

Underbar bukett, verkligen härligt med olika sorters rosor i en!:)

Unknown sa...

Underbart vackra rosor! Måste nog gå och köpa mig en packe färska blommor, var ett tag sedan..
Gud så gott med plankstek, har ingen aning om vad vi ska äta idag, men en stek hade inte varit dumt :)

Go helg på dig fina du,
kram Catta

HOUSE of ADELA sa...

Men vilken fantastisk bukett! Det är så jättefint att blanda färger med:)
Hoppas du har en skön söndag!

Kram till dig
Adela

Junitjej sa...

Vilka vackra rosor!