lördag, november 16, 2013

Jäklar vad jag fryser !!!!!!

Dra åt skogen vad kallt
det är här inne !!!!!!!
17,4 grader visar inne temperaturen på.....???
Och jag är absolut inte den som fryser i första taget.
(och då är det ändå närmare 10 grader varmt ute i dag)
 
Men nu är det så kallt att det är full
mundering på som gäller.
 
Och jag överdriver nästan inte när jag
säger att jag skulle kunna ta på mig finger vantar inom hus.
 
 
 
Men det finns ett sätt att råda bot på det hela
(förutom att ta på sig allt som hänger i garderoben;))
 
Och det är att krypa ner i ett varmt bad
med ett glas rött
några ljus och
senaste numret av Lantliv.
 
 
 
 
Japp så får det bli !!!!!
Och nästa vecka är det jag som ringer
bostadsbolget och k r ä v e r  att dom drar på värmen!!!
....... punk slut !
 
 

 
 
Kram Thess

1 kommentar:

Charlie sa ... sa...

Å, bada. Så himla härligt! Jag vill också! Du gör alltid så sköna och goda saker ;)

Härligt att se dina bilder Thess!

KRAM
Lotta