tisdag, november 12, 2013

Förbereda inför julen & Cup cake....

Vilken dag !!!!
 
Började med att jag fick cykla till jobbet i ös regn.
Dessutom hade vi bestämt att
börja kl 09.00
för att börja städa och fixa på vårat stora
lager inför julen.
 
 
 
Och där nere har jag tillbringat dagen kan man säga ;))
Tror att jag såg dags ljus först runt
kl.15.30 och då var det nästan mörkt igen ;)))
 
Men nu är det fixat och fint
så att vi kan stå där och slå in alla julklapps beställningar
som snart börjar att trilla in.
 
 
 
Dagens bilder har inte ett dugg med texten att göra
men jag kom på att jag glömde visa
farsdags cup cakesen jag gjorde i Söndags.
 
Hoppas att ni har en fin Tisdag alla fina.
Själv ska jag hoppa i badet
och sedan sjunka långt ner i soffan med fötterna högt ;))
 
 
 
Kram Thess
 
 
 

5 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Du den var verkligen läcker måste smakat gudomligt. Tror du ska baka istället.
kram Helena

Sallys hus sa...

Hej fina du!
Men wooow..
Vilken liten läckerbit..;)
Jag slutar aldrig förundras över hur duktig du är på det där!!
Man känner lixom genom datorn hur gott allt är.
Mysigt att få skylta på jobbet..;O)

Haaaaaa det!
kraaaaam katarina

Anonym sa...

Ser onekligen hur gott ut som helst. Supertjusigt fat också. Förstår att du pustar i soffan efter en jobbig dag, men härligt att känna sig redo för julen.
Ha det gott
Kram
AC

Ninelin sa...

Vilken jättefin! :-)

Ha en fin dag!

Kram N

Casa of Mia sa...

Vilka underbara cupcakes, mums! Kram