torsdag, november 07, 2013

Att unna sig lite nytt !!!

God morgon Torsdag !!
 
Alltså det här med tid.....
att det är en konstant brist vara det tror jag att vi
alla kan skriva under på just nu ;))
 
Men ta bara en sådan sak som att alla
alltid har sagt höst terminen på
skolorna är så lång och att det går mycket
fortare på våren för att det är såå mycket helgdagar,
lov osv....
 
Men A L L V A R L I G T  ......
Ella började ju skolan i går....(typ;))
och har helt plötsligt bara drygt en månad
kvar innan det är dags för termin slut och jullov !!!!!
 
 
 
Visst jag har alltid fått höra av den äldre generationen
att "TIDEN GÅR FORTARE JU ÄLDRE DU BLIR"
Men det här är ju rent löjligt...
 
Fortsätter det så här så kommer vi snart att
fira julafton och midsommar på samma vecka ;))))))
 
 
 
Men i morgon då sak jag ha tid..
EGEN TID.......= ledig dag.
 
Något jag också unnat mig (förutom egen tiden i morgon)
är dessa fina kuddar i från Chhatwell & Jonsson som jag
¨gått och klämt på i ca 1 år.
Och jag ångrar mig icke !!
 
 
 
 
 
En annan sak är det fina fröhuset
i från Paradis verkstan på Öland.
Och just nu har vi fått in mycket fint till butiken
där i från =))
 
 
 
 
Men nu är det dags att hoppa upp på cykeln
för att få naglarna fixade innan jobbat
(se där ja...ytterligare lite egen tid ;)))
 
 
 
 
Kram Thess
 


8 kommentarer:

Unknown sa...

Jag håller med till tusen, vad händer med tiden! Särskilt nu sedan jag började jobba går det i rsande fart, bara runt runt liksom..
Fast det är härligt att vi närmar oss julen, så jag får var lite ledig med mina älsklingar :)

Så snyggt du har det, och de där kuddarna är sjukt snygga! Bra köp där :)

Ha en fortsatt fin dag vännen,
kram Catta

Lantligt i smultronbacken sa...

Sååå fina kuddar.
Ja, visst går tiden fort. I oktober vill man att det ska bli dags för julpyssel, men nu står vi snart där och jag hinner inte alls med. Det borde finnas en lagom fart eller att man fick pausa ibland.

Kram Teres

Helenas enkla vardag sa...

ja jag håller med, vad händer med tiden? Jag är ju mycket äldre än dig så här är det inte långt mellan midsommar och jul. Skönt att kunna unna sig långa naglar. kuddarna är verkligen fina.
kram Helena

Idemyldring i nr.9 sa...

Så enig med deg at tiden går fort.

Så nydelige puter og flotte bilder i en fin blogg.

Ønsker deg en flott egen tid i morgen.

Klem Anne Line

Queen of Kammebornia sa...

Det är konstigt det där med tid! Och ändå har vi alla lika mycket varje dag. Kram!

anettan sa...

Jag tycker också att de har gått jätte fort. Det känns som man precis har börjat jobba efter semestern och nu planerar man julen.....magiskt. Ha en helt underbar dag i morgon. Kram Anette

Ninelin sa...

Ja, tiden bara springer. . .

Fina kuddar!

Ha en skön dag :-)

Kram N

Junitjej sa...

Vilka underbara kuddar!