tisdag, november 26, 2013

Årets första Lussebak.....

Japp nu är jag tillbaka =)))
 
Helgen gick helt enkelt i en rasande fart
och jag hängde helt
enkelt inte med ;))
 
Det jag där emot hann med var att baka
årets första lussebullar !!!!
Och den doften är väll helt oslagbar =)))
 
 
 
 
 
Men det bästa med helgen var nog ändå att vi tog tag
i att planera hela julen och vilka klappar
som ska köpas.
 
 
 
 
 
Så själva julafton blir det "turnè" som vanligt
(inte alls vad jag ser fram emot men i bland har man inget val;)
 
Juldagen lite firande här hemma
(med betoning på lite;)))
Och så Annandagen........
Tänker gå i pyjamas och inte göra ett skrutt på hela dagen ;)))
 
Men nu är det dax att hoppa upp
på hojjen och åka till jobbet
och börja med julskyltning.....på riktigt
 
Ä L S K A R T !!!!!!
 
Önsakar er alla en toppen vecka !!!!!
 
 
 
 
 
Kram Thess


9 kommentarer:

Ninelin sa...

Kan man få beställa ;-)

Kram N

Erika sa...

Ser onekligen både vackert och smakfullt ut! Vi bakade pepparkakor i helgen och den doften är inte dum den heller!

Härligt att advent är här nu... snart!

Helenas enkla vardag sa...

Så gott det ser ut.. Här kommer vi inte ränna hoppas jag, vi minimerar så mycket vi kan.
Kram Helena

Queen of Kammebornia sa...

Alldeles ljuvligt! Jag bakar mina första i helgen och ser fram emot både doft och smak! Och du... åk inte iväg på julafton om du inte VILL. Jag har alltid stannat hemma och fått höra släktgnäll, men fått respekt, jag Vill vara hemma och då blir det bäst. Känn efter :) Stora varma kramar!!!

Villa Ell sa...

Å

Gott med bakat! Här
Ska också göras lussekatter!
Kram Sandra

Anonym sa...

Å vad härligt med saffransbröd!!!
Inte illa att ha planerat allt redan.
Synd att ni måste åka runt på julafton, men det kan säkert bli mysigt det med.
Ha det gott
kram
AC

anettan sa...

MMM vad den ser god ut....skönt att ha planerat. Det är till stor hjälp. Kram Anette

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Vilket härligt lussebak !!!

En riktigt fin adventshelg till dej, kraaam

Hanna sa...

Vad gott det ser ut!