lördag, november 09, 2013

Tjuvstart & Soffhäng....

Vilken perfekt dag det har varit !!!
Vaknade klockan 07.00 (förvisso åt skogen för tidigt kan tyckas ;))
men jag har sovit som ett barn  H E L A  natten !!!!!!
Och det kan jag tala om var
väldigt länge sedan det inträffade =)))
 
Så jag var helt enkelt pigg
och uppenbarligen utvilad.
satt framför datorn en stund och slötittade runt lite.
 
Tog en promenad bort till
affären och köpte med mig färska
frallor hem.
 
Och när jag kom innanför dörren så är matbordet uppdukat,
favorit te i finaste muggen
och tända ljus i hela köket =)))
det är sådant som kallas för
"En bra start på dagen"
 
Sedan bar det av till min Pappa för
att fira lite Fars dag (tjuvstartar det hela lite grann)
 
 
 
Väl hem komna så blev det lite snabb lunch
och sedan försvann Ella till en kompis.
 
 
 
 
 
 
Vad vi gjorde ??
 
Joo kröp upp i soffan med lite choklad och ett
litet glas rödvin!!!
Och plöjde 3 avsnitt av
"Sons of anarchy"
Får helt enkelt inte nog av denna serie !!!!!
Bland det bästa jag sett på väldigt länge =))
 
(Och sedan får jag nog erkänna att jag är en smula
förälskad i Jax Teller...vilket inte gör det hela sämre;))))
 
Men nu är det kväll.....igen
och jag ska börja fixa med lite god
fläskfile gryta med peppar sås och ugns potatis ;)))
 
Hoppas att ni har en underbart härlig
Lördag !!!
 
 
 
 
 
Kram Thess



 


5 kommentarer:

anettan sa...

Låter som en härlig lördag.....fint paket till pappa. Kram Anette

Anonym sa...

Hoppas din söndag blir lika mysig.
Vilken spännande farsdagspåse
Kram
AC

Anonym sa...

Vilken underbar blogg du har!! Man blir så inspirerad.Nu har jag fått tusen ideer. Ha en fin söndag!

Ninelin sa...

Här har också firats fars dag :-)

Kram N

Gabriella sa...

Åh, vilken härlig dag! Så mysigt det lät:)
Kram