torsdag, november 14, 2013

Julkorts tillverkning....

God kväll...
 
Tänk att man varit ledig en hel
dag och ändå inte lyckats
få till ett blogg inlägg ;))
 
Och då har jag dessutom suttit vid
skrivbordet i princip
hela dagen.
 
Här har nämligen lekts tomte verkstad i dag ;))
 
Årets jullkort har börjat ta form minsann !!!
 
 
Tidigt ??....nja men det tar liksom
lite tid när man ska göra allt från grunden.
Inte för att nu det är nödvändigt på något sätt
utan för att jag tycker att det är såååå roligt =)))))
 
 
 
 
Det här är verkligen något
som jag skulle kunna hålla på med på heltid.
 
Sitta och klippa,klistra och skriva
medan julmusiken går varm
och julmusten knappt hinner skumma klart innan
den är uppdrucken ;)))
 
Men dessvärre säkert inte speciellt lönsamt ;))
(eller hälsosamt;))
 
Så nu ska här i stället laddas
inför finalen av
 
Hela Sverige bakar !!!
 
Vem tror ni vinner?
Jag själv har trott på en person från
första avsnittet.
Blir spännande och se om jag har rätt ;))
 
 
 
 
Kram Thess
 


3 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Men vilka fina julkort. jag har aldrig hållit på med scrapbooking, har för dåligt tålamod.
Tycker också att dagarna flyger iväg och får kanske bara en eller två saker gjorda.
Jag gissar också vem vinnaren är.

Kram Helena

TITTILINA sa...

Så fina!

Vem gissade du på?
Jag gissade rätt :-)

Kram

Anonym sa...

Men så kreativt och fint. Jag blir trött av bara tanken. Men jag förstår att du gillar det.
Riktigt roligt att få ett sånt julkort.
Ha en mysig kväll
Kram
AC