måndag, november 04, 2013

Snart är det fatiskt dax !!!!

God kväll i höst rusket !!!
 
Alltså vissa dagar är verkligen
tråkigare än andra....
Och det här har varit en riktig skit dag !
Inte av någon speciell anledning alls.
Utan helt enkelt bara väääldigt tråkigt.
 
Och ibland kan det väll bara få vara det!
 
Kan ju absolut vara så att det helt enkelt
är något månatligt.
Ibland behöver det liksom inte vara svårare än
en helt vanlig PMS !!!;)))
 
Så så var det med den saken ;)
 
Men då får man tänka på något som
höjer upp stämningen.
Så varför inte börja advent inspireras lite grann?
det är än dock bara 4 veckor kvar
tills allt ska vara piffat och puffat och klart.
 
Så jag hittade helt enkelt lite bilder
på nätet som  j a g gillade!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite bilder även hem ifrån mig
 
 
 
 
Som sagt dom 3 sista bilderna är hem ifrån mig
och ska jag var ärlig tycker nog jag att
1: advent är mysigare än själva julafton ;)
 
Och till råga på allt så har min fina J
köpt Karlssons fyrkant,prickig korv och risgrynsgröt
till kvällsmat.....
 
 
Kram Thess
 
Vissa dagar älskar jag honom verkligen mera
än andra ;)))))........
 
 
 


 


8 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Seeeegt, hoppas morgondagen blir bättre.
Kram

På landet vid havet sa...

Så mycket fin inspiration du bjuder på! Blir sugen på att börja julpynta! :)
Hoppas du får en fin kväll trots en tråkig dag.
Kram Mia

Hemma på Sjuan sa...

Tackar för julinspiration! Satt och kollade efter julbilder igår :)
Hoppas på en bättre dag imon, kram Suss

Helenas enkla vardag sa...

Tur man vet att dessa tråkiga dagar försvinner.. Sedan kan man ju lätt uppmuntras av dina fina bilder..
Kram Helena

Home2tiny sa...

Härliga inspobilder o jag längtar såå efter advent, helt klart bättre än själva julen. Så nu myser jag vidare med Jöback i högtalarna.....Kramisar Tina

Villa Vinkelhaken sa...

Så mycket fin inspiration! :)

Kram Jenny

anettan sa...

Jag blir helt pirrig i kroppen när jag tittar på dina bilder....jag längtar. Kram Anette

kråke sa...

hihi, tack för den dosen av inspiration:))

kram på dig!:)

kråke