fredag, november 15, 2013

November trött & Hämt pizza....

Fredag kväll....igen !!!!
 
Och det gör inte ett dugg ;)))
 
Jag tycker nog att November kan vara lite
mysigt med sitt mörker, tanken på
att det snart är jul
och framför allt alla dessa ljus som
man tänder redan tidigt på eftermiddagen.
 
 
 
 
Men det är en sak som jag inte riktigt  kan
förlika mig med....
 
Denna jäkla trötthet !!!!!
Den tar snart knäcken på mig.
Men jag vet ju att så fort vi börjar plocka fram
advents grejer
och stämningen blir en annan
så brukar det ju kännas bättre ;)
 
 
Lite nya fräscha blommor på soffbordet =))
 
 
Så det är väll helt enkelt bara att stå ut ett par veckor till =)))
 
Här blir det snart hämt pizza
och mys i soffan.
 
Hoppas att ni har en skön kväll alla
fina !!!
 
 
 
Kram Thess


8 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Vad fint med rumsgranen hos dig! Här tänds det ljus även på morgonen men jag håller med känner mig mycket tröttare nu... Kram Suss

Bromans Bravader sa...

Ha en underbarkväll - november till trots!
Tycker som du, att det är mysigt!
Kram Jannike

Bromans Bravader sa...

Ps. mail!!!

Helenas enkla vardag sa...

Jag är också hiskeligt trött men det har väl sina orsaker.. Ha en skön helg.
Kram Helena

Gabriella sa...

Vilka vackra rosor! Så fin färg.
Önskar dig en härlig helg!
Kram

Home2tiny sa...

Rumsgranen är så fin. I det här mörkret gör jag av med en förmögenhet på ljus varje dag.....Är också så trött att ögonen gå i kors men hoppas på att adventsljusstakar o stjärnor kommer att pigga upp mig. Ha en skön helg vännen. Kramisar Tina

anettan sa...

Jag är också trött jämt tycker jag...inget kul det där.Kan vi inte starta lite tidigare med advents pimset? Tänk om det hade varit så enkelt att bli pigg :) Det blir nog hämtmat här hemma idag...tur det finns.Ha en bra lördag. Kram Anette

Ninelin sa...

Hoppas du känner dig lite piggare i dag :-)

Kram N