söndag, november 17, 2013

Min goa galna unge =))))

Söndag kväll och
snart kvälls soff dags igen ;))
 
Eller igen....jag har allt suttit
där ganska mycket i dag får jag
väll ärligt erkänna ;))
 
För middagen gick i ett rasande tempo
med en del tvätt vikning,
rensande av gamla låder med mestadels skräp.
 
Rensat lite i Ellas garderob på sådant
som helt plötsligt slutade på halv stång både vad gäller
armar och ben ;))
 
Fick även som av en händelse med mig
dom första hyacinterna hem i fredags så dom
blev planterade och
förpassade till köksbordet =))
 
 
 
Jaa jag vet att det är lite för tidigt....men dom på riktigt
bönade och bad om att få följa med hem,
och jag är inte den hjärtlösa typen så så fick det minsann bli ;)))
 

 
 
 
Har även suttit på golvet hela familjen
och spelat "Finns i skön"
Till Ellas store lycka =)))
 
Och sen om man vill kalla det muta
eller hur man nu gör ;))
 
För sedan var det alltså dags för moi att ta
fram kameran
och försöka knäppa lite bilder
(medans det ännu fanns led syn här hemma;))
till årets julkort....
 
Hur det gick....???
Jaa men ni ser ju......hon är helt galen =))))
 
Min älskade unge !!!!!
 
 
Och nästa bild visar verkligen vem hon är.....
(iklädd mammas läsglasögon)
Bestämd med glimten i ögat och någonstans
undrar jag om hon ändå inte har en liten skådespelar ådra.......
Vem hon nu kan ha fått den i från ???
 
 
Hoppas att ni alla haft en riktigt fin helg !!!!
 
 
Kram Thess


6 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Fint med hyacinter, tycker nästan de är som vackrast innan de slår ut, när de bara är små gröna knoppar i mossa.
Kram jannike

Ekenäsliv sa...

Härligt!!
Det blev sääääkert nån fin julbild av de där:-)
Ja, du idag har man iaf kunnat tanka lite d-vitamin. annars har det varit bedövande tycker jag.
Längtar bara såååå efter julledigt nu. Sova ut, inte stressa upp och en klocka som alltid ringer... Nu måste jag ställa den tom på lördagar eftersom vi ska vara i stallet kl 10.15. Men lilla fialuttan älskar ju det så det är klart man gör det:))
Fattar inte att det kan vara måndag imorgon igen, hur gick det till???
Ha de fint vännen!
Kraaaaam Anna
Ps: jag har minsann tjuvstartat med hyacinter jag med;-)

Unknown sa...

Haha, så hääärligt bryt hon får på första bilden, underbart!
Hon är så bedårande söt din dotter :)

Är ju för väl att du inte är en hjärtlös typ så de där små fina hyacinterna fick följa med hem, inte alls för tidigt tycker jag :)

Kran Catta

TITTILINA sa...

Söt är hon iallafall, er lilla tjej!
Och hyacinter som är så lovely. Synd bara att man är allergisk. Fast jag brukar ha dom inne en stund iallafall.

Kram

dianasdrömmar sa...

Mysigt med hyacinter, gullig unge du har :) kram Diana

Ninelin sa...

Jag kan faktiskt få huvudvärk av hyacinter. . .

Härligt busiga bilder på charmig tjej :-)

Kram N