tisdag, november 19, 2013

Tänk....pyssla & Baka....

Åååå vad jag bara skulle
vilja vara hemma och pyssla just nu !!!!
 
Klippa och klistra ,komma på nya ideer
bli inspirerad av andras ideer
och så lite julmust
och lussekatter på det
och jag skulle kunna hålla mig inne HELA December =)))
 
Och för att inte tala om allt jag skulle vilja baka ;))))
 
 
Lite bilder i från mitt jobb idag....
Här Mailegs choklad kalender.
 
 
Nu är ju inte det riktigt realistiskt genomförbart....
men tänk ....vad härligt det skulle vara ;)
 
Men och andra sidan
så får jag ju utlopp för min
pyssel ådra en hel del på jobbet.
Ordning och redan,nyskyltat fönster och
påsar fyllda med en massa gott i snygga
raka rader......
 
 
 
 
 
 
 
det är min melodi det =))
Hoppas att ni har en fin start på veckan.
 
 
 
 
 
 
Kram Thess
 
 

10 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Vilken dröm att få jobba i sådan butik :) Jag skulle dock inte ha mycket av lönen kvar.
Annika

TITTILINA sa...

Visst är man sugen på att pyssla och nyss ända fram till jul nu. Men jag tror att du kommer få en väldigt stämningsfull december i år i butiken.

Kram

Unknown sa...

Ja det hade sannerligen varit helt ljuvligt att få pyssla loss, gärna i en hel månad i sträck, jag älskart!!

Jag tycker det är blaha blaha att jobba heltid, med det jag gör alltså, känns som jag inte har tid för nåt sen jag började efter senaste mammaledigheten i augusti.. Inte ens barnen, inte så mycket jag skulle önska iallafall.
Tur att de har mycket tid med sin pappa iallafall, han har de hemma en dag i veckan och de går ganska korta dagar pga hans skiftjobb.

Blabla..

Ska bli kul att se allt pyssligt du tar dig för inför jul, duktiga du!
Kram Catta

anettan sa...

Jag vill också jobba på ditt jobb....jag pysslar ju på mitt jobb med men på en femårings nivå haha. Kram Anette

Mittgodastefinaste sa...

Jag vill också vara hemma och greja nu!

Kram Jenny

Anonym sa...

Ser ut som man skulle kunna nöja sig med att spankulera runt i butiken, lyllo dig.
Men visst är fixa och dona till jul är bland det mysigaste finns.
Ha det gott
kram
AC

Ekenäsliv sa...

Ja du, det vore onekligen hur trevligt som helst!!
Visst jag är hemma nu, men när man är sjuk orkar man ju inte mycket tyvärr:(
Men en hel massa inspiration det har jag minsann supit in!!!
Ha de gott!
Kraaaam Anna

BakaDekorera.se - bakning, dekoration, kalas sa...

Åh vad det ser mysigt ut på ditt jobb!
Jullängtan börjar sprida sig här i takt med kylan, och idag var jag bara tvungen att provbaka våra nya juliga muffinsformar, på tal om bakning. Pepparkaksmuffins blev det i bloggen.
Och det luktar verkligen underbart i köket! <3

Villa Ell sa...

Ja någon dag hade varit härligt att få stänga in sig och bara vara hemma och pyssla och dona!
Kram Sandra

Ninelin sa...

Gillar också att pyssla, men orken finns inte tyvärr.

Kram N