onsdag, maj 28, 2014

" Fredags mys " & Syrener......

 Se där ja då blev det
lite fredag igen då ; )))
 
Eller jaa nästan i alla fall vi är ju
ändå lediga i morgon
och det gäller ju liksom att ta alla chanser
man kan få menar jag ; )))
 
Vad ska ni göra i morgon när ni får
en extra dag ledig?
 
Här beror det väll lite på vädret vad som händer
men just nu ser det ganska så lovande ut i alla fall.
 
Här ska nämligen tillverkas en grind
förstår ni.....
 
 
 
( eller jaa J ska väll göra det mesta arbetet kan jag tro ; )))
 
Japp nu är jag såå trött på den där gamla
plåt skit (ursäkta) grinden
att jag känner att jag inte står ut
en dag till ......ha ha ; ))
 
Och har jag som bekant fått något på hjärnan
då kan jag liksom inte släppa det riktigt. ; ))
 
Men först ska det jobbas i dag också innan
det blir någon form av " Fredags mys "
 
Lite syrener vill jag ge er alla
där ute som läser om alla mina
galna ideèr.
 
 
 
 
 
Kram Thess


2 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Visst är det väl så att när man får en idé vill man att det ska ske NU! Hoppas grinden blir som du tänkt!
Kram Helén

Ekenäsliv sa...

Heeej vännen!!
Ha ha ha, ja det är inte lätt när de där id´érna poppar upp i huvudet;-)
Hur gick det då?
Här njuter dottern o jag av lite extra ledigt...:) Maken han ska jobba imorgon.. Men han trivs så bra på sitt nya jobb, så härligt!
O i morogn ska Tyra vara med på sin första hopptävling, himmel så spännande det ska bli!!
Ha en fin helg nu vännen!
Kramar Anna
Ps: ska du till Enköping 30/8??